Zojuist heb ik een paar foto's geplaatst. Let niet op de fototechnische aspecten (beetje erg scheve horizon, maar goed). Ik werd een beetje afgeleid door het onderwerp
Inmiddels al lekker geprutst aan het autootje. Overbodige bedrading achter het dashboard verwijderd (van een oud alarm denk ik), radio-bedrading vervangen (was errug weinig geïsoleerd.... bloedlink!), gordels achterin gemonteerd, gepoetst (hoewel ik daar niet vrolijker van werd, dan gaan opeens de oneffenheden opvallen...) en het aanlopen van het achterwiel verholpen (liep aan op de binnenkant van de wielkast, waar een zware hamer al niet goed voor is).
Wat ik op korte termijn wil doen (misschien vandaag wel):
- ontsteking nakijken (houdt zeker als hij koud is een beetje in, start soms op 3 cylinders), d.w.z. waarschijnlijk verdeelkap, rotor en bougies vervangen. Misschien ook de kabels.
- uitlaatspruitstuk proberen te repareren, als dat niet lukt, vervangen.
- alarmlichtschakelaar op zijn plek zetten (hangt nu los...).
- ICE inbouwen!!! Wordt naar alle waarschijnlijkheid een dubbele subwoofer in de kofferbak, JBL GTO hoedeplank speakers, 13 cm pioneer speakers in de achterpanelen en uiteraard de nodige versterkers om het zaakje aan te kunnen sturen.
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar ben wel lekker bezig zo!
Grtz,
Ricardo