1.4....
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
dat is naar mijn mening niet helemaal waar, maar wel gedeeltelijk;kevin.broke wrote:tenzij het het oude type motor is hoef je nix aan te passen.
je hoeft aan de techniek van de motor niets aan te passen, blok + injectie + versnellingsbak zou gelij kmoeten zijn..
ECHTER, je motorsteunen zijn heel anders, geen paniek! die kan je gewoon overschroeven..
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
niet goed
ook niet goed
wél goed (let vooral op de zwarte delen, die toeters aan de achterkant mag je vergeten)
ook goed.
Kijk ook hier eens
-
- AX Master Spammer
Ik zou om problemen te voorkomen ook de hele motorkabelboom meenemen, dat is namelijk een los deel, staat niet in verbinding met de rest van de kabelboom. Er is namelijk een kans dat je met je huidige kabelboom net weer wat andere stekkeraansluitingen hebt zitten.
er zit wel een stekker die in verbinding staat met de rest van de kabelboom naar de auto toe, dit zijn of een drietal losse stekkers, of 1 ronde stekker. Welk je hebt is afhankelijk van het bouwjaar.
Deze stekker zit zo uit mn hoofd achteraan de motor, als je het plastic verhaal van je luchtfilter eruit haalt moet je het wel kunnen zien zitten.
er zit wel een stekker die in verbinding staat met de rest van de kabelboom naar de auto toe, dit zijn of een drietal losse stekkers, of 1 ronde stekker. Welk je hebt is afhankelijk van het bouwjaar.
Deze stekker zit zo uit mn hoofd achteraan de motor, als je het plastic verhaal van je luchtfilter eruit haalt moet je het wel kunnen zien zitten.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master Spammer
Dan ga je er voor het gemak van uit dat alle stekkers op het blok op beide kabelbomen identiek zijn, als dat niet het geval is kom je alsnog aan het klooien met omzetten van stekkers.kevin.broke wrote:ik zou als ik zeker wist dat mijn eigen blok goed liep op het technische na juist alle electronica eromheen overzetten van het oude blok.. hoef je nl. ook geen kabels onnodig los te trekken enzo..
en dat kun je dus zien als je dus beide blokken eruit hebt en de stekkers van de kabelbomen kunt zien.IceByte wrote:Dan ga je er voor het gemak van uit dat alle stekkers op het blok op beide kabelbomen identiek zijn, als dat niet het geval is kom je alsnog aan het klooien met omzetten van stekkers.kevin.broke wrote:ik zou als ik zeker wist dat mijn eigen blok goed liep op het technische na juist alle electronica eromheen overzetten van het oude blok.. hoef je nl. ook geen kabels onnodig los te trekken enzo..
dus eerst goed kijken
Spreken is goud, Ductape is zilver.