uiteindelijk viel het mee hoeveel ik eraan hoefde te doen (A) haha
Zo had ik de afgezaagde wielkasten tijdelijk even opgelost:
En ja hij is naar de APK gegaan op die wielen, aangezien mijn spoorverbreders niet gebout zitten. (te lui voor)
Hij staat alleen nog steeds op deze manier naast het huis... :P Geen zin om te klussen, zal volgende week ook wel geen/zeer weinig tijd hebben dus arme ding zal er even zo bij staan :P De grijze fix ik (uitlaat er terug onder) en dan daarmee naar school volgende week.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
slalom, hmmz, daar eens naar informeren dan! Heb je enig idee hoe het heet?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ze noemen dat spul dempervulling, bij de ene zaak hebben ze het bv. van Silentsport en bij de andere weer van HGS of Pro-Circuit, maar als je bij een motorcrosszaak om dempervulling vraagt komt 't wel goed .
grietje wrote:uiteindelijk viel het mee hoeveel ik eraan hoefde te doen (A) haha
Zo had ik de afgezaagde wielkasten tijdelijk even opgelost:
En ja hij is naar de APK gegaan op die wielen, aangezien mijn spoorverbreders niet gebout zitten. (te lui voor)
Hij staat alleen nog steeds op deze manier naast het huis... :P Geen zin om te klussen, zal volgende week ook wel geen/zeer weinig tijd hebben dus arme ding zal er even zo bij staan :P De grijze fix ik (uitlaat er terug onder) en dan daarmee naar school volgende week.
Origineel GT-setje erop zetten en dan is ie af??
Of ga je 'm superbreed maken met trailerspatbordjes (speedway-style)??
Ik weet nog niet wat ik met de spatborden ga doen Heb postert skirts liggen, grote kans dat dat het word. Maar als iemand wil lassen voor mij heb ik dat wel liever... we'll see!
Updateje, Blauwe loopt k*t.
Op de snelweg harder dan 120 is het gewoon eng, hij lijkt wel te gaan zweven, stuurt raar en ik heb t gevoel alsof ie ieder moment van de weg kan gaan. En met optrekken hort en schot ie en hij houd (weer eens) gigantisch in...
Maar de grijze loopt lekker
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:
Op de snelweg harder dan 120 is het gewoon eng, hij lijkt wel te gaan zweven, stuurt raar en ik heb t gevoel alsof ie ieder moment van de weg kan gaan.
grietje wrote:
Op de snelweg harder dan 120 is het gewoon eng, hij lijkt wel te gaan zweven, stuurt raar en ik heb t gevoel alsof ie ieder moment van de weg kan gaan.
ik doe mee !!!
Ik doe ook mee, lekker rustig rijden op snelweg.( jezus lijk wel eenoude man aan het worden.)
grietje wrote:
Op de snelweg harder dan 120 is het gewoon eng, hij lijkt wel te gaan zweven, stuurt raar en ik heb t gevoel alsof ie ieder moment van de weg kan gaan.
ik doe mee !!!
We hebben wel beide aan de achterdempers gekloot
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
slalombx wrote:Staan je achterdempers niet veeeels te stug??
Stotteren en inhouden, verdeelkap/slechte kabels?
die dempers zijn neit verstelbaar (gasdempers)
en het probleem was eerder niet.. maar ik ben met je eens dat het ergens in de dempers moet zitten.. had zelf ongeveer hetzelfde probleem en ik bleek nog een demper iets vaster te moeten draaien.. zal vh weekend de moordenaar es meeslepen naar almere..
stotteren/inhouden;
romy dr injectiehuis wordt asociaal vies.. echt gewoon totale oliebagger erin.. dus ik denk dat de sensor die erin zit dan teveel bedekt wordt en valse waardes aan gaat geven?
tis alleen de vraag, wrom wordtie zo vies.. ik zeg goedkope benzine, maar die mening wordt niet door iedereen gedeelt
Veel carterdruk....... denk ik, krijg je ook veel shit via de carterventilatie naar binnen.
Laat de cv eens in een oud olieblik uitkomen en kijk of het dan over is....
slalombx wrote:Veel carterdruk....... denk ik, krijg je ook veel shit via de carterventilatie naar binnen.
Laat de cv eens in een oud olieblik uitkomen en kijk of het dan over is....
wat is de carter ventilatie?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
carterontluchtings-slang loopt van je kleppendeksel naar die plastic paddestoel.
daardoor loopt de carterdruk.
dit is dan ook weer je carter-ventilatie, want sommige mensen vervangen het systeem dat het naar die plastic paddestoel loopt, door een carter-luchtfiltertje.
als er te veel druk op staat, loopt er olie uit je kleppendeksel omhoog door je carteronluchting-slangetje in die plastic paddestoel, en dat komt dus in je injectiesysteempje.
(indien ik het hierboven fout heb uitgelegd, krijg je van mij een chupa Chupp )
Dan zit bij o.a. de DeTomaso Pantera standaard in een blik toch. Stond bij, klein olie verlies maar dat was te verwaarlozen. Heb trouwens al een tijdje niet echt naar mn injectie huis e.d. gekeken, ik had het tot ' het bot' schoongemaakt nmlk.
Zal dat eens proberen.
Marc zij nog, we hebben ook aan de ontsteking gezeten. Ik weet niet zo goed hoe het voelt als ie misfired maar, hij loopt zeker op koude start echt slecht, maar dat had ie hiervoor ook al een beetje (al 2/3 maandjes loopt ie de eerst stuk echt bagger, veel horten en stoten net alsof ik niet kan rijden. maar daarna als ie warm is was het weg)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dan zit bij o.a. de DeTomaso Pantera standaard in een blik toch. Stond bij, klein olie verlies maar dat was te verwaarlozen. Heb trouwens al een tijdje niet echt naar mn injectie huis e.d. gekeken, ik had het tot ' het bot' schoongemaakt nmlk.
Zal dat eens proberen.
Marc zij nog, we hebben ook aan de ontsteking gezeten. Ik weet niet zo goed hoe het voelt als ie misfired maar, hij loopt zeker op koude start echt slecht, maar dat had ie hiervoor ook al een beetje (al 2/3 maandjes loopt ie de eerst stuk echt bagger, veel horten en stoten net alsof ik niet kan rijden. maar daarna als ie warm is was het weg)
Zijn de problemen nu reeds opgelost of zijn de problemen het zelfde.
Marc heeft er zondag ff rondje in gereden en tot de conclusie gekomen dat ik me aanstel..
Inprincipe niets mis mee, hoogstens beetje vaag uitgelijnd (toe-in) waardoor die zoekerig is. Verder liep ie bij hem natuurlijk gewoon super goed
Behalve de herrie die niet grappig is (en vooral een dikke boete waard is) dus ik ga even opzoek naar een standaard pijp/einddemper zodat ik hem wel kan gebruiken als ik aan het wachten ben op geld om de bromvlieg te (laten) vullen.
Toen we terug kwamen vond ie het wel nog ff nodig om een plas koelvloeistof achter te laten ....