Voorbumper
Moderator: webmasters
Voorbumper
Waarschijnlijk ga ik deze week mijn eerste autootje kopen. Een zwarte Citroën AX 1.1i uit 1992. Nu wil ik graag een nieuwe stoere voorbumper. Weet iemand een internet site met deze bumpers?
Die van mp is mij ook wat over de top.
Hier staat een nette zwarte GT bumper te koop met gele mistlampen (zeldzaam!) :
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... 61&start=0
Hier staat een nette zwarte GT bumper te koop met gele mistlampen (zeldzaam!) :
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... 61&start=0
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik ben een meisje Het hoeft niet over de top..het moet gewoon een beetje een stoer autootje worden. Hij hoeft ook niet pers? zwart te zijn, ik kan 'm laten spuiten.bluecalou wrote:Hij vroeg toch om een STOERE bumper....dat het wat over de top is...tja daar zijn de meningen over verdeeld...neem aan dat het een jonge jongen is en die houden vaak wel van over de top.....
Enne over smaken blijft altijd te twisten ....
ik zou voor de GT-bumper gaan... maar wat voor zwarte ax bedoel je, want als het die zwarte volcane is van hier binnen de club waar je op gereageerd hebt, die heeft al zo'n GT-bumper.
is het een ander model, dan kun je er altijd nog een GT-bumper voor zoeken, want dat past gewoon.
maar is het niet slimmer om te wachten tot je de auto daadwerkelijk hebt? dan kun je erna zoeken voor een bumper,
want mischien is de zwarte ax waar je voor gaat kijken helemaal niks, en stuit je opeens op een blauwe of een groene of een witte ax.... en dan zit je met een zwarte bumper....
iig succes met de zoektocht naar een leuke ax, en KLIK HIER VOOR HANDIGE TIPS BIJ JE ZOEKTOCHT !
wat betreft die uitlaat? kijk eerst is wat rond wat voor model uitlaat je wilt,
en daarna kun je gaan kiezen wat voor 'geluid' het moet produceren,
een zware brom, bij hoge of lage toeren.
of een hoge brom, bij hoge of lage toeren. ?
een knalpijp? of een schoorsteenpijp?
wil je een merk-uitlaat ? voorbeelden: remus, sebring, peco, powersprint.
of wil je een merkloze uitlaat? (hier valt de white-hooker uitlaat ook onder vind ik, gewoon lawaaierige uitlaten)
en wil je een stalen of een rvs uitlaat?
er zijn af en toe clubleden die hun sportuitlaat verkopen, de ene is al passend, de ander moet nog passend gemaakt worden.
dus hoever ben je bereid te gaan.
mischien een idee om is naar een meeting te gaan, en de verschillende uitvoeringen van sportuitlaatjes onder verschillende axjes te zien hangen, en ze te horen.
en, waar woon ongeveer? er woont vast wel een clublid ongeveer in de buurt met een sportuitlaat die vast wel een keertje in is voor een mini-meeting
is het een ander model, dan kun je er altijd nog een GT-bumper voor zoeken, want dat past gewoon.
maar is het niet slimmer om te wachten tot je de auto daadwerkelijk hebt? dan kun je erna zoeken voor een bumper,
want mischien is de zwarte ax waar je voor gaat kijken helemaal niks, en stuit je opeens op een blauwe of een groene of een witte ax.... en dan zit je met een zwarte bumper....
iig succes met de zoektocht naar een leuke ax, en KLIK HIER VOOR HANDIGE TIPS BIJ JE ZOEKTOCHT !
wat betreft die uitlaat? kijk eerst is wat rond wat voor model uitlaat je wilt,
en daarna kun je gaan kiezen wat voor 'geluid' het moet produceren,
een zware brom, bij hoge of lage toeren.
of een hoge brom, bij hoge of lage toeren. ?
een knalpijp? of een schoorsteenpijp?
wil je een merk-uitlaat ? voorbeelden: remus, sebring, peco, powersprint.
of wil je een merkloze uitlaat? (hier valt de white-hooker uitlaat ook onder vind ik, gewoon lawaaierige uitlaten)
en wil je een stalen of een rvs uitlaat?
er zijn af en toe clubleden die hun sportuitlaat verkopen, de ene is al passend, de ander moet nog passend gemaakt worden.
dus hoever ben je bereid te gaan.
mischien een idee om is naar een meeting te gaan, en de verschillende uitvoeringen van sportuitlaatjes onder verschillende axjes te zien hangen, en ze te horen.
en, waar woon ongeveer? er woont vast wel een clublid ongeveer in de buurt met een sportuitlaat die vast wel een keertje in is voor een mini-meeting
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Dat is wel een leuke bumper! De ax is trouwens vanaf vandaag van mij Heb 'm zostraks gekocht. Nog ? 150,- van de prijs afgeluld..moet ff een nieuw draagarmpje onder en de rem moet gangbaar worden gemaakt. En dus een nieuwe demper..en qua looks wil ik er dus een nieuwe voorbumper onder en vanbinnen wil ik er ook nog het 1 en ander aan doen.