Velgkeuze
Moderator: webmasters
Velgkeuze
Kiezen van velgen is toch wel HEEL erg moeilijk...
Gaat dus om de volgende auto:
En ik zit nu te twijfelen tussen onderstaande velgen:
AEZ Icon 5:
Dezent N:
Dezent V:
Enzo H:
Prijs doet er in dit geval nu even niet aan toe. Wil gewoon iets moois.
Dus laat je mening maar los! En als je wat mooiers gevonden hebt zeker posten! Maar moet er wel zijn in 15" 6.5J ET 15 steek 4x108.
Ik zit nog het meest te twijfelen tussen de Dezent N en Dezent V.
edit q01z: poll toegevoegd!
Gaat dus om de volgende auto:
En ik zit nu te twijfelen tussen onderstaande velgen:
AEZ Icon 5:
Dezent N:
Dezent V:
Enzo H:
Prijs doet er in dit geval nu even niet aan toe. Wil gewoon iets moois.
Dus laat je mening maar los! En als je wat mooiers gevonden hebt zeker posten! Maar moet er wel zijn in 15" 6.5J ET 15 steek 4x108.
Ik zit nog het meest te twijfelen tussen de Dezent N en Dezent V.
edit q01z: poll toegevoegd!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Ik ben ff voor je aan het photosoepen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
AEZ icon
Dezent N
Dezent V
Enzo H
Dotz brands
Dezent N
Dezent V
Enzo H
Dotz brands
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
So dat doe je goed!
Dit geeft stukken meer inzicht! Zo vind ik die smalle spaken dus opeens niet zo mooi meer. Vind ik die Enzo H weer heel mooi eruit komen.
Moet ik ook eens ff leren fotoshoppen... Thx.
Dit geeft stukken meer inzicht! Zo vind ik die smalle spaken dus opeens niet zo mooi meer. Vind ik die Enzo H weer heel mooi eruit komen.
Moet ik ook eens ff leren fotoshoppen... Thx.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
vinden wij thuis allemaal idd ook echt het mooist !-Henry- wrote:Dezent N
mark, als je nog andere velgen vind, wil ik ook wel ff soepen hoor, dit is super slecht en dus snel gedaan
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nee dat zijn ze niet. Maar ze zijn op de foto nu wel erg fel. Tis gewoon normaal alu. Dus in praktijk zullen ze niet zo licht zijn.DuFF wrote:zijn die enzo H's te verkrijgen in Smoked Chrome of een donkerdere tint? ? of hoe noem je dat?
dat zou in combinatie met de kleur van je auto echt goed staan denk ik.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
foto is donker idd, en de velgen fotos juist super lichtMark wrote:Nee dat zijn ze niet. Maar ze zijn op de foto nu wel erg fel. Tis gewoon normaal alu. Dus in praktijk zullen ze niet zo licht zijn.DuFF wrote:zijn die enzo H's te verkrijgen in Smoked Chrome of een donkerdere tint? ? of hoe noem je dat?
dat zou in combinatie met de kleur van je auto echt goed staan denk ik.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Probeer eens iets origineels. Ik vindt dit allemaal vrij standaard velgen die je erg vaak tegen komt
Zwart met een chrome rand zou echt vet staan bij grijs metallic, maar das mijn mening.
Edit:
Zwart met een chrome rand zou echt vet staan bij grijs metallic, maar das mijn mening.
Edit:
Last edited by arnie on MonJul09, 2007 5:46:42 PM, edited 1 time in total.
Freude am Fahren.
arne, waar heb je die 100+ velgen plaatje vandaan? dat merk zoek ik, een dealer of contact o.i.d.!
en idd, zwart met diepe chrome rand, !
en idd, zwart met diepe chrome rand, !
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Velgen zijn idd vrij standaard sportief. Probleem is dat je de auto in zijn geheel netjes moet houden. Ik vind dat ik de AX niet extreem heb gestyled. Alles is sportief verbouwd. Maar niet extreem.
Geen gaas bumpers of ver uitstekende spoilers enz enz.
Als ik dan extreme velgen onder zet vind ik dat je het verband uit elkaar trekt. Maar dat is weer mijn mening.
Tis gewoon zo'n overgang van 3gaats waar niks voor is... Dat je nu door de bomen het bos niet meer ziet.
Geen gaas bumpers of ver uitstekende spoilers enz enz.
Als ik dan extreme velgen onder zet vind ik dat je het verband uit elkaar trekt. Maar dat is weer mijn mening.
Tis gewoon zo'n overgang van 3gaats waar niks voor is... Dat je nu door de bomen het bos niet meer ziet.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.