Kiezen van velgen is toch wel HEEL erg moeilijk...
Gaat dus om de volgende auto:
En ik zit nu te twijfelen tussen onderstaande velgen:
AEZ Icon 5:
Dezent N:
Dezent V:
Enzo H:
Prijs doet er in dit geval nu even niet aan toe. Wil gewoon iets moois.
Dus laat je mening maar los! En als je wat mooiers gevonden hebt zeker posten! Maar moet er wel zijn in 15" 6.5J ET 15 steek 4x108.
Ik zit nog het meest te twijfelen tussen de Dezent N en Dezent V.
Ik vind die Icon's erg afgezaagd. Die zie je elke 5 minuten wel een keer langskomen. Ze zijn wel mooi, maar persoonlijk zou ik voor iets uniekers gaan. (ok, onder een ax zijn ze zowieso wel uniek, maar over het algemeen niet bepaald)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
vinden wij thuis allemaal idd ook echt het mooist !
mark, als je nog andere velgen vind, wil ik ook wel ff soepen hoor, dit is super slecht en dus snel gedaan
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:zijn die enzo H's te verkrijgen in Smoked Chrome of een donkerdere tint? ? of hoe noem je dat?
dat zou in combinatie met de kleur van je auto echt goed staan denk ik.
Nee dat zijn ze niet. Maar ze zijn op de foto nu wel erg fel. Tis gewoon normaal alu. Dus in praktijk zullen ze niet zo licht zijn.
foto is donker idd, en de velgen fotos juist super licht
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
arne, waar heb je die 100+ velgen plaatje vandaan? dat merk zoek ik, een dealer of contact o.i.d.!
en idd, zwart met diepe chrome rand, !
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Velgen zijn idd vrij standaard sportief. Probleem is dat je de auto in zijn geheel netjes moet houden. Ik vind dat ik de AX niet extreem heb gestyled. Alles is sportief verbouwd. Maar niet extreem.
Geen gaas bumpers of ver uitstekende spoilers enz enz.
Als ik dan extreme velgen onder zet vind ik dat je het verband uit elkaar trekt. Maar dat is weer mijn mening.
Tis gewoon zo'n overgang van 3gaats waar niks voor is... Dat je nu door de bomen het bos niet meer ziet.