Aanjager

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
kickinhard
AX driver
AX driver

Aanjager

Post by kickinhard »

Poste kort geleden dat ik alleen nog maar stand 3 van je de kachel had (aanjager kaduuk).
Heb dus een andere van marktplaats gekocht en ben er nog nie heel veel mee opgeschoten. Van deze doet stand 1 het dus weer niet.
Nu heb ik die oude opegmaakt... Maar ik neem aan dat die weerstand dus kapot is, zijn die dingen ook nieuw te krijgen ? Of kan ik stand 1 fiksen met losse weerstand ?

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Er zitten bij een 3-standen aanjager 2 weerstanden in:
1 voor stand 1; 1 voor stand twee en stand 3 heeft geen weerstand.
Op zich een kwestie van de defecte weerstand vervangen door eenzelfde type (dus zelfde weerstandswaarde en vermogen!).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

kickinhard
AX driver
AX driver

Post by kickinhard »

MNM(tm) wrote:Er zitten bij een 3-standen aanjager 2 weerstanden in:
1 voor stand 1; 1 voor stand twee en stand 3 heeft geen weerstand.
Op zich een kwestie van de defecte weerstand vervangen door eenzelfde type (dus zelfde weerstandswaarde en vermogen!).
Nou jah die kan je ook nie zomaar ergens vandaan halen denk... Zing het wel weer even uit met deze :) Stand 3 was me te gortig maar 2 is wel uit te houden nu. Op de sloop ??n halen heeft ook weinig nut denk...

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

kickinhard wrote:Nou jah die kan je ook nie zomaar ergens vandaan halen denk... Zing het wel weer even uit met deze :) Stand 3 was me te gortig maar 2 is wel uit te houden nu. Op de sloop ??n halen heeft ook weinig nut denk...
Ja hoor: is zelfs helemaal geen probleem! Als je de oude weerstand eruit haalt en er ff mee naar DIL Elektronica (Jan Lighthartstraat in R'dam Zuid, achter de MTS) gaat, zullen ze daar vast wel een vervangend exemplaar voor mee kunnen geven! :) (Mits de weerstand voorzien is van opdruk / getallen)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply