Poste kort geleden dat ik alleen nog maar stand 3 van je de kachel had (aanjager kaduuk).
Heb dus een andere van marktplaats gekocht en ben er nog nie heel veel mee opgeschoten. Van deze doet stand 1 het dus weer niet.
Nu heb ik die oude opegmaakt... Maar ik neem aan dat die weerstand dus kapot is, zijn die dingen ook nieuw te krijgen ? Of kan ik stand 1 fiksen met losse weerstand ?
Aanjager
Moderator: webmasters
Er zitten bij een 3-standen aanjager 2 weerstanden in:
1 voor stand 1; 1 voor stand twee en stand 3 heeft geen weerstand.
Op zich een kwestie van de defecte weerstand vervangen door eenzelfde type (dus zelfde weerstandswaarde en vermogen!).
Op zich een kwestie van de defecte weerstand vervangen door eenzelfde type (dus zelfde weerstandswaarde en vermogen!).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:

-
- AX driver
Nou jah die kan je ook nie zomaar ergens vandaan halen denk... Zing het wel weer even uit met dezeMNM(tm) wrote:Er zitten bij een 3-standen aanjager 2 weerstanden in:

Ja hoor: is zelfs helemaal geen probleem! Als je de oude weerstand eruit haalt en er ff mee naar DIL Elektronica (Jan Lighthartstraat in R'dam Zuid, achter de MTS) gaat, zullen ze daar vast wel een vervangend exemplaar voor mee kunnen geven!kickinhard wrote:Nou jah die kan je ook nie zomaar ergens vandaan halen denk... Zing het wel weer even uit met dezeStand 3 was me te gortig maar 2 is wel uit te houden nu. Op de sloop ??n halen heeft ook weinig nut denk...

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:

Recently done: