met 'slecht' nieuws!
Jansteven is er zondag nie top de meeting, wat er dus voor zorgt dat ik geen onderstel heb.. en dat de komende 3 weken niet

Moderator: webmasters
q01z wrote: -naafmoer niet los te krijgen, resultaat; speling op me ratel, een kromme schroevendraaier en een kromme klep (had ik gebruikt om te blokkeren)
Dit werkt wel het prettigste van alle methodes; pijp over het t-stukkie heen en je kunt zoveel kracht zetten als je wil zonder dat de AX naar voor of naar achteren wil.arnie wrote: Waarom dat profiel erop als je remschijf er nog op zit![]()
Als iemand op de rem trapt kun je prima je bout losdraaien....
We hadden daarom ook eerste de kruissleuten met uitlaat pijp.Henk Bats wrote:
q01z, gebruik dan het juiste gereedschap, ratels zijn niet gemaakt voor grof geweld.
Groetjes, Henk
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ok, bij de megane ging het prima...TTF wrote:met de rem wil het idd niet altijd, als het echt niet los wil, dan monteer ik altijd een stalenvelg, en zet de auto op de grond, hefboompje maken en klaar
die kantjes heb ik er volledig vanaf gebrokenarnie wrote:Ok, bij de megane ging het prima...TTF wrote:met de rem wil het idd niet altijd, als het echt niet los wil, dan monteer ik altijd een stalenvelg, en zet de auto op de grond, hefboompje maken en klaar
Bij de AX had ik er 1 boutje in met daartussen een breekijzertje wat vast liep op de grond. Ging toen ook prima.... Als je die kantjes maar goed omhoog slaat.