
AX die erbij gekomen is is niet van mezelf, maar is een 10E project waar al een 1.4 motor in hing die niet wilde lopen (electronica brak aangesloten). Gaan we wat aan doen en misschien zo nu en dan weer eens een circuit mee onveilig maken.
Moderator: webmasters
wat dacht je van eerst is foto's plaatsenkevin.broke wrote:Heb daarnaast nog een net uitziende vroege zwarte 3-deurs AX 14 RD gekregen (ja precies!) met een kapotte motor, weet nog niet wat ik daarmee ga doenIs nu geschorst iig.
en die foto zien we dan ook graag hier verschijnenkevin.broke wrote:Meteen maar even een fotootje geknipt van de wijzer op 200 km/h voor ik weer bijdehand commentaar krijg.
Kijk, da's goed nieuws (behalve dat van de 1.5D). Zusje van Goof doet het dus goedkevin.broke wrote:Nieuwsflits: 1.5D gaat weg ivm schade, AX 1.4 TRS komt ervoor in de plaats en gaat op LPG lopen.
En de GT heeft z'n eerste bonnetjes al gescoord (gelukkig niet met mij achter 't stuur) en krijgt als beloning een Devil spaghettispruitstuk
Toen nog met kat en standaard spruitstuk, ik weet niet of het open luchtfilter er toen al op zat(ik geloof van wel). Het was in Frankrijk, en Hester is mijn getuige, die zat er naastkevin.broke wrote:Weet verder van 2 GT-injecties die ook 200 op de klok of meer haalden met de originele 1.4: Die van Jeri?l en mijn oude XK-08-XH.
Precies. Open luchtfilter had je al, want die blafte zo lekker door de straatjes van Parijs, remember?Bossie wrote:Toen nog met kat en standaard spruitstuk, ik weet niet of het open luchtfilter er toen al op zat(ik geloof van wel). Het was in Frankrijk, en Hester is mijn getuige, die zat er naastkevin.broke wrote:Weet verder van 2 GT-injecties die ook 200 op de klok of meer haalden met de originele 1.4: Die van Jeri?l en mijn oude XK-08-XH.