ik wilde de geleidebus (met de oliekeerring voor de input-as van de versnellingsbak) vervangen...
Versnellingsbak lag gelukkig nog los dus daar zat t probleem niet, ik kon er zo bij

ik de drie boutjes losdraaien, en aaan de kant gelegd. en dan haal ik die geleidebus eraf
tot zover niks aan de hand...
alles even schoongemaakt met 'n schone doek, aandrijfas ingesmeerd met vet
tot zover niks aan de hand...
Nieuwe geleidebus gemonteerd, en ik wil de boutjes er weer in gaan draaien.
Maar op een of andere manier wilde t eerste boutje niet vast.. ik kon 'm blijven draaien (met moeite), maar hij zette zich niet vast dus eerst de andere boutjes maar vastgedraaid. Dit ging wel goed.
Weer terug naar de eerste bout.. ik probeer 'm nog even wat verder te draaien...
-plop- en daar had ik 't kopje in m'n dopsleutel, en t schroefdraad in de versnellingsbak

VERD*MME, even de hele tent bij elkaar gevloekt natuurlijk
daar had ik niet op gerekend natuurlijk

Maarja wat nu dus?
Want de andere 2 boutjes zitten wel goed vast... en met de hand krijg ik weinig beweging in die bus. Maarja hoe zijn de krachten straks als t druklager erop zit?
Of toch maar uitboren en opnieuw tappen?