Meeting zondag 15 April, Nieuwegein!
Moderators: Browny, webmasters
@ Joost, ik ben er wel.
ik rij langs KoenNL in Breda, en langs Tilburg, en via daar naar de meeting.
@ Michel, is dat contactslot erin proppen moeilijk, kun je het me uitleggen op de meeting? anders kan ik, (ALS FIETSPOMP DAT GOEDVIND) dat contactslot wel voorschieten en gewoon meenemen samen met het schaalmodelletje.
owja wie neemt er een opblaasbaar zwembad mee? want teeeering wat word het goed weer
@ Michel, is dat contactslot erin proppen moeilijk, kun je het me uitleggen op de meeting? anders kan ik, (ALS FIETSPOMP DAT GOEDVIND) dat contactslot wel voorschieten en gewoon meenemen samen met het schaalmodelletje.
owja wie neemt er een opblaasbaar zwembad mee? want teeeering wat word het goed weer
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Contactslotje is een kwartiertje werk, wil ik ook nog wel ff voor je doen hoor
Nou ok, 20 minuten als je het dan zelf doet, gooi ik mijn doppenset wel achterin dan, incl de juiste torx bitjes.
Nou ok, 20 minuten als je het dan zelf doet, gooi ik mijn doppenset wel achterin dan, incl de juiste torx bitjes.
Last edited by Rio97 on ThuApr12, 2007 11:27:02 PM, edited 1 time in total.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Archivaris
@ Koen, die haakjes heb ik er twee van maar dan blijft mijn hoedenplank alleen maar liggen, misschien heeft Aad ze wel of iemand anders?
die pluggen krijg je zo van me
@ DuFF, wat rogier al zegt, als je het rustig aan doet, biertje erbij, geen haast, ben je met 20 minutjes wel klaar. Als je althans torx bitjes hebt. of een plaate schroeendraaier die toevallig past
uitleg geef ik je wel met een kleine demo
@ DuFF, wat rogier al zegt, als je het rustig aan doet, biertje erbij, geen haast, ben je met 20 minutjes wel klaar. Als je althans torx bitjes hebt. of een plaate schroeendraaier die toevallig past
Spreek jij Aad nog, of moet ik hem even een berichtje sturen? Tot zondag!MBa@NL wrote:@ Koen, die haakjes heb ik er twee van maar dan blijft mijn hoedenplank alleen maar liggen, misschien heeft Aad ze wel of iemand anders?
-
- Archivaris
doe ik wel ffKoen NL wrote:Spreek jij Aad nog, of moet ik hem even een berichtje sturen? Tot zondag!
EDIT: realiseer me ineens wel dat er een mogelijkheid in zit dat Aad er iet bij is, zou voor zondag nog horen hoe of wat..
Last edited by MBa@NL on ThuApr12, 2007 11:33:51 PM, edited 1 time in total.
Ben je dan toevallig ook nog in de buurt van Eindhoven?DuFF wrote:@ Joost, ik ben er wel.
tank_driver wrote:iemand uit omg eindhoven die wel naar die meeting gaat die eveltueel er spoiler voor mnm kan mee nemen?MNM(tm) wrote:tank_driver wrote:ik ben er niet
Moet ik dus ff wat langer op m'n spoiler wachten...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
Helaas dames en heren ik ga deze keer toch ook afzeggen
Ik vertrouw er niet op dat m'n ax nog 100 km probleemloos aflegt, anders worden het iig geen prettige 100 kms, en dat is niet de bedoeling natuurlijk. En daarnaast heb ik ook nog wel wat andere dingen te doen op die zondag
Maar bij Citromobile ben ik er zeker weer bij, hopelijk met m'n blauwe blikkie.
Ik vertrouw er niet op dat m'n ax nog 100 km probleemloos aflegt, anders worden het iig geen prettige 100 kms, en dat is niet de bedoeling natuurlijk. En daarnaast heb ik ook nog wel wat andere dingen te doen op die zondag
Maar bij Citromobile ben ik er zeker weer bij, hopelijk met m'n blauwe blikkie.
Nou... ik bedoelde eigenlijk of jij / jullie langs Eindhoven komen, zodat, als je 't zou willen doen, die spoiler voor me op wilt halen bij tank_driver.DuFF wrote:@ MNM.. uhm anders rij je vanaf eindhoven richting tilburg, bij afslag 11 moet ik wezen, dus niet die afslag Goirle, maar eentje verder.
en van daar gaan Koen en ik richting Nieuwehumor
Recently done:
Recently done:
-
- Beginnend AX liefhebber
als het een stukje beeter gaat met mijn meisje dan kom ik ook anders moet ik helaas ff een x over slaan
ax 4-ever
http://img446.imageshack.us/img446/1200 ... sig8bj.gif
edit:/joost onderschrift plaatje is TE groot!
http://img446.imageshack.us/img446/1200 ... sig8bj.gif
edit:/joost onderschrift plaatje is TE groot!
De clubspullen zijn beschikbaar op de Nieuwegeinmeeting van zondag 15 april.
Iedereen die iets besteld heeft (en betaald!) daarvan staat de kleding in een zakje klaar. Voor meer info; Marc heeft alles.
Helaas waren de kentekenplaathouders nog niet klaar (zouden gisteren voor een deel klaar zijn). De voorraad bij de leverancier van de drukker laat te wensen over. .......
Iedereen die iets besteld heeft (en betaald!) daarvan staat de kleding in een zakje klaar. Voor meer info; Marc heeft alles.
Helaas waren de kentekenplaathouders nog niet klaar (zouden gisteren voor een deel klaar zijn). De voorraad bij de leverancier van de drukker laat te wensen over. .......
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Nah, daar wordt je met dit schitterende weer ook totaal niet vrolijk van.Edwin wrote:Ik zal er niet zijn, lig al een week vrij ziek op bed
Beterschap dan maar...
Recently done:
Recently done: