ik rij langs KoenNL in Breda, en langs Tilburg, en via daar naar de meeting.
@ Michel, is dat contactslot erin proppen moeilijk, kun je het me uitleggen op de meeting? anders kan ik, (ALS FIETSPOMP DAT GOEDVIND) dat contactslot wel voorschieten en gewoon meenemen samen met het schaalmodelletje.
owja wie neemt er een opblaasbaar zwembad mee? want teeeering wat word het goed weer
@ Koen, die haakjes heb ik er twee van maar dan blijft mijn hoedenplank alleen maar liggen, misschien heeft Aad ze wel of iemand anders?
die pluggen krijg je zo van me
@ DuFF, wat rogier al zegt, als je het rustig aan doet, biertje erbij, geen haast, ben je met 20 minutjes wel klaar. Als je althans torx bitjes hebt. of een plaate schroeendraaier die toevallig past
MBa@NL wrote:@ Koen, die haakjes heb ik er twee van maar dan blijft mijn hoedenplank alleen maar liggen, misschien heeft Aad ze wel of iemand anders?
die pluggen krijg je zo van me
@ DuFF, wat rogier al zegt, als je het rustig aan doet, biertje erbij, geen haast, ben je met 20 minutjes wel klaar. Als je althans torx bitjes hebt. of een plaate schroeendraaier die toevallig past
uitleg geef ik je wel met een kleine demo
Spreek jij Aad nog, of moet ik hem even een berichtje sturen? Tot zondag!
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Helaas dames en heren ik ga deze keer toch ook afzeggen
Ik vertrouw er niet op dat m'n ax nog 100 km probleemloos aflegt, anders worden het iig geen prettige 100 kms, en dat is niet de bedoeling natuurlijk. En daarnaast heb ik ook nog wel wat andere dingen te doen op die zondag
Maar bij Citromobile ben ik er zeker weer bij, hopelijk met m'n blauwe blikkie.
DuFF wrote:@ MNM.. uhm anders rij je vanaf eindhoven richting tilburg, bij afslag 11 moet ik wezen, dus niet die afslag Goirle, maar eentje verder.
en van daar gaan Koen en ik richting Nieuwehumor
Nou... ik bedoelde eigenlijk of jij / jullie langs Eindhoven komen, zodat, als je 't zou willen doen, die spoiler voor me op wilt halen bij tank_driver.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Zouden de clubartikelen die ik besteld heb meegegeven kunnen worden aan MeeL (Emiel)? Dat is al met MeeL overlegd. Het gaat om 1x clubshirt XL en twee kentekenplaathouders.
De clubspullen zijn beschikbaar op de Nieuwegeinmeeting van zondag 15 april.
Iedereen die iets besteld heeft (en betaald!) daarvan staat de kleding in een zakje klaar. Voor meer info; Marc heeft alles.
Helaas waren de kentekenplaathouders nog niet klaar (zouden gisteren voor een deel klaar zijn). De voorraad bij de leverancier van de drukker laat te wensen over. .......