Wat jij hebt gehaald zijn alleen de veerpootrubbers.
Deze zorgen ervoor dat de trillingen niet door worden gegeven aan de carrosserie. Die 'ringen' op de foto zijn de veerpootlagers, die moet je iig. ook hebben als je een kloenk hoort.
Weet je overigens zeker dat die lagers (de ringen dus) niet wat scheef gemonteerd zitten op het moment? Dat die kloenk er aan beide kanten in zit nu ineens, lijkt onwaarschijnlijk dat het ligt aan dat alle2 de lagers tegelijkertijd de geest hebben gegeven.
Maja, als je de lagers vervangt, dan moet het eigenlijk toch aan 2 kanten, dan ben je er voor een lange tijd vanaf iig..
Ik vind dat setje veerpootrubbers wel erg duur moet ik zeggen, voor dat geld zou je ook een set met lagers erbij moeten kunnen kopen. Op deze Franse site staan ze voor dat bedrag incl. BTW voor de complete set:
http://www.oscaro.com/r1180-Kit+de+but% ... 93-393.htm
Als de rubbers niet ingesleten zijn of scheurtjes vertonen, zou ik deze persoonlijk niet vervangen, kost alleen een hoop geld en imitatie zou evt. wel makkelijker kunnen gaan slijten/scheuren......en dan moet het weer los
Dus terugbrengen en zeggen dat je alleen de lagers nodig hebt......dan moet je zonder geld bij te leggen toch wel klaar kunnen zijn lijkt me.
Op partsbase.nl zie ik dat die lagers zelf (dus niet de rubbers) op een hoop andere Citroens en Peugeots zitten: tuurlijk AX, ook Visa type II, ZX, 106, 205, 306, 309, 405 enz. Dus die dingen worden in grote aantallen verkocht lijkt me. SKF zit er origineel in, misschien wel de beste kwaliteit, maar ook het duurst