doodziek van cbr
Moderators: Rock's, webmasters
doodziek van cbr
ik wordt echt doodziek van, want had zojuist voor 2e keer theorie examen b gedaan en w??r gezakt. ik snap echt niets van want ik had wel goed geleerd en voorbereid.. \
1e examen 41 goed gemaakt en 2e 40 goed gemaakt.. dus zo'n 3 en 4 fouten te veel
dus in 'n axje toeren is uitgesteld want als ik zou halen dan kan ik al over paar weken afrijden..
kl*te k*l*re cbr
1e examen 41 goed gemaakt en 2e 40 goed gemaakt.. dus zo'n 3 en 4 fouten te veel
dus in 'n axje toeren is uitgesteld want als ik zou halen dan kan ik al over paar weken afrijden..
kl*te k*l*re cbr
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
ze (cbr) maken er sport van om vragen zo moeilijk mogelijk te maken zodat velen zakken. ja ik zag vanochtend wel 75% opstaan (geslaagden mag even blijven zitten) die gezakt zijn.. zodat ze meer centjes kunnen binnenhalen.
die arrogante k*twijf reikte me met glimlach een uitslagpapier, das vernederend.. is toch beter om beterschap te wensen..
die arrogante k*twijf reikte me met glimlach een uitslagpapier, das vernederend.. is toch beter om beterschap te wensen..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
Sommige vragen zijn even lastig, maar belangrijkste is om de theorie te begrijpen. Ik heb veel gehad aan de theorieles die ik gevolgd heb. Zowel voor het examen als voor onder het rijden. Ze laten je daar begrijpen WAAROM iets zo is.
Verder zijn de vragen dan alleen een kwestie van logisch nadenken. Zo'n cd-rom gebruiken wil ook nog wel helpen.
Ondanks bovenstaand verhaal, cbr is een instantie die expres extra geld wil vangen.
Verder zijn de vragen dan alleen een kwestie van logisch nadenken. Zo'n cd-rom gebruiken wil ook nog wel helpen.
Ondanks bovenstaand verhaal, cbr is een instantie die expres extra geld wil vangen.
AX GTI '91
-
- AX liefhebber
- Posts: 326
- Joined: SunSep17, 2006 5:55:02 PM
- Location: Delft
- Contact:
Balen dat je bent gezakt. Volgende keer beter hopelijk, dat AX je moet wel rijden!
Bij het CBR vragen ze nooit dingen die je niet kan weten, dat mag namelijk niet. Alles staat in de boekjes. De vraagstelling kan wel anders zijn, veel mensen zakken dan omdat ze niet begrijpen waarom iets is.
Maar stel je voor dat iedereen zomaar zou slagen. dan zijn er een hoop mensen op de weg die je niet op de weg wil hebben no offense
Ben ik het mee eens. Ik heb ook Theorieles gehad.-Henry- wrote:Sommige vragen zijn even lastig, maar belangrijkste is om de theorie te begrijpen. Ik heb veel gehad aan de theorieles die ik gevolgd heb. Zowel voor het examen als voor onder het rijden. Ze laten je daar begrijpen WAAROM iets zo is.
Bij het CBR vragen ze nooit dingen die je niet kan weten, dat mag namelijk niet. Alles staat in de boekjes. De vraagstelling kan wel anders zijn, veel mensen zakken dan omdat ze niet begrijpen waarom iets is.
Maar stel je voor dat iedereen zomaar zou slagen. dan zijn er een hoop mensen op de weg die je niet op de weg wil hebben no offense
Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Mjah, denk toch dat het een heel erg klein beetje aan jezelf ligt.
Ik heb het gehaald met 1 fout... en mijn zus, heel praktisch maar dyslectisch en niet zo'n studiebol, zelfs met 0 fout in ??n keer.
T'is gewoon een kwestie van flink oefenen met de CD-rom erbij. En uiteraard een beetje geluk hebben.
Heb ontdekt dat ikzelf bij de motor meer heb aan een CDtje dan het boekje (sterker, dat heb ik nog niet ingezien) Je moet trouwens ook heel erg goed lezen!
Kan me overigens wel voorstellen dat je het niet echt leuk zult vinden.
Ik heb het gehaald met 1 fout... en mijn zus, heel praktisch maar dyslectisch en niet zo'n studiebol, zelfs met 0 fout in ??n keer.
T'is gewoon een kwestie van flink oefenen met de CD-rom erbij. En uiteraard een beetje geluk hebben.
Heb ontdekt dat ikzelf bij de motor meer heb aan een CDtje dan het boekje (sterker, dat heb ik nog niet ingezien) Je moet trouwens ook heel erg goed lezen!
Kan me overigens wel voorstellen dat je het niet echt leuk zult vinden.
idd een curus doen scheelt een hoop, ik heb zaterdag een hele dag een curus gevolgd.. maandag voor de theorie.. en klaar 1 fout.. ben je er zo snel mogelijk vanaf..-Henry- wrote:Sommige vragen zijn even lastig, maar belangrijkste is om de theorie te begrijpen. Ik heb veel gehad aan de theorieles die ik gevolgd heb. Zowel voor het examen als voor onder het rijden. Ze laten je daar begrijpen WAAROM iets zo is.
Verder zijn de vragen dan alleen een kwestie van logisch nadenken. Zo'n cd-rom gebruiken wil ook nog wel helpen.
Ondanks bovenstaand verhaal, cbr is een instantie die expres extra geld wil vangen.
en kwa examengeld enz wil het cbr wel erg graag geld vangen.. 185 euro was het geloof ik destijds
Iedereen heeft baat bij goede bestuurders. Daarom stelt Nederland zulke hoge eisen aan haar (nieuwe) bestuurders. Vergelijk dat eens met een land als de VS, waar je je rijbewijs zowat bij een pakje boter krijgt (zelfs 16-jarigen mogen daar autorijden. Met alle respect, dan is je brein gewoon nog niet af...).
Een uitstekende beheersing van de theorie hoort hier natuurlijk bij.
Als de eisen die gesteld worden zo hoog zijn, zakken er relatief veel mensen. In het geval van de theorie kun je hier eigenlijk niemand de schuld van geven - iedereen weet dat daar veel mensen voor zakken, en weet dus ook dat je je er goed op moet voorbereiden. Bij praktijkexamens kunnen anderen ook nog voor jou roet in het eten gooien.
Begrijp me niet verkeerd, dit is niet bedoeld om lullig te doen naar jou (die mofo's van het CBR hebben mij ook een paar honderd euro gekost - 1x gezakt voor praktijk) maar ondanks wat ze mij hebben gekost vind ik wel dat die hoge eisen beter zijn voor iedereen. Ik kon echt rijden toen ik zakte, maar ik liet het niet zien op dat moment: wat zou jij doen als je die examinator was? Ik zou me hebben laten zakken...
Tenslotte, wees blij - theorie?xamen kost maar 3 tientjes...
Ondanks alles, ik leef met je mee (zo'n erge NSBer ben ik nou ook weer niet ), weet dat het k*t is...
Een uitstekende beheersing van de theorie hoort hier natuurlijk bij.
Als de eisen die gesteld worden zo hoog zijn, zakken er relatief veel mensen. In het geval van de theorie kun je hier eigenlijk niemand de schuld van geven - iedereen weet dat daar veel mensen voor zakken, en weet dus ook dat je je er goed op moet voorbereiden. Bij praktijkexamens kunnen anderen ook nog voor jou roet in het eten gooien.
Begrijp me niet verkeerd, dit is niet bedoeld om lullig te doen naar jou (die mofo's van het CBR hebben mij ook een paar honderd euro gekost - 1x gezakt voor praktijk) maar ondanks wat ze mij hebben gekost vind ik wel dat die hoge eisen beter zijn voor iedereen. Ik kon echt rijden toen ik zakte, maar ik liet het niet zien op dat moment: wat zou jij doen als je die examinator was? Ik zou me hebben laten zakken...
Tenslotte, wees blij - theorie?xamen kost maar 3 tientjes...
Ondanks alles, ik leef met je mee (zo'n erge NSBer ben ik nou ook weer niet ), weet dat het k*t is...
Kijk uit, een Cactussssss
kl*te dat het niet gelukt is, maar ik geloof niet dat ze er een sport van maken om mensen expres telaten zakken.
Weet niet echt hoe de examens nu gaan, toen ik het deed was het nog multipel gok en aardig simpel. Schijnt nu aardig lastig tezijn ?
Al vindt ik wel dat er toch iets zou moeten zijn om beginnende bestuurders nog meer in de gaten tehouden.
Als ik zie dat mijn collega na 3x zakken zijn rijbewijs haalt en de volgende dag al met zijn auto met dik 180 over een provenciale weg zie vliegen vraag ik me welleens af of daar niet wat aan gedaan kan worden...
Weet niet echt hoe de examens nu gaan, toen ik het deed was het nog multipel gok en aardig simpel. Schijnt nu aardig lastig tezijn ?
Al vindt ik wel dat er toch iets zou moeten zijn om beginnende bestuurders nog meer in de gaten tehouden.
Als ik zie dat mijn collega na 3x zakken zijn rijbewijs haalt en de volgende dag al met zijn auto met dik 180 over een provenciale weg zie vliegen vraag ik me welleens af of daar niet wat aan gedaan kan worden...
My Cars <98>.
ja ik ga wel flink oefenen met cd, die tijdje later in brievenbus valt.. en hopelijk haal ik wel voor 3e keer
tsja asociaal rijden, dat doet iemand die niet echt nadenkt over een gevolgen etc
ik doe d'r wel verstandig aan, ik wil graag nog lang leven ohja kijk maar ff naar F1 of MotoGP, t lijkt niet zo gevaarlijk maar da's wel zo.. en kleine foutje en je spint zo met alle gevolgen van dien..
linkje van MotoGP
http://www.youtube.com/watch?v=dHH4wohQ ... ed&search=
tsja asociaal rijden, dat doet iemand die niet echt nadenkt over een gevolgen etc
ik doe d'r wel verstandig aan, ik wil graag nog lang leven ohja kijk maar ff naar F1 of MotoGP, t lijkt niet zo gevaarlijk maar da's wel zo.. en kleine foutje en je spint zo met alle gevolgen van dien..
linkje van MotoGP
http://www.youtube.com/watch?v=dHH4wohQ ... ed&search=
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Haha, om even het verschil aan te geven. Voor mijn bromfiets examen ben ik 3 keer gezakt omdat ik er gewoon geen fuck om gaf en dus (te) weinig aan deed.
Echter wilde ik graag mijn auto-theorie omdat ik een AX sport in de schuur had staan. Zaterdagje studeren en ik had in 1 keer mijn theorie. Ik heb mijn theorie gehaald terwijl ik net begonnen was met lessen, zodat ik meteen zou kunnen afrijden. Ik heb dus niet tot het laatste moment gew8, wat de meeste dus wel doen!
Echter wilde ik graag mijn auto-theorie omdat ik een AX sport in de schuur had staan. Zaterdagje studeren en ik had in 1 keer mijn theorie. Ik heb mijn theorie gehaald terwijl ik net begonnen was met lessen, zodat ik meteen zou kunnen afrijden. Ik heb dus niet tot het laatste moment gew8, wat de meeste dus wel doen!
Freude am Fahren.
Dat is natuurlijk afhankelijk van aanleg en hoe goed je kunt leren. Feit blijft dat er mafkezen zijn die ze helemaal geen rijbewijs moeten geven. K*t dat Peter de theorie deze keer niet gehaald heeft, volgende keer lukt het vast.arnie wrote:-knip-
Ik heb dus niet tot het laatste moment gew8, wat de meeste dus wel doen!
AX GTI '91
En ik vond de theorie heeel erg mee vallen...
Ik vond het zelfs een beetje te makkelijk. Ik heb eigenlijk alleen die cdrom de dag van te voren is bekeken, de rest was met autorijles eigenlijk wel behandeld. Maja, misschien ook beetje geluk
Ik vond het zelfs een beetje te makkelijk. Ik heb eigenlijk alleen die cdrom de dag van te voren is bekeken, de rest was met autorijles eigenlijk wel behandeld. Maja, misschien ook beetje geluk
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).