Philip Eykens a.k.a. PhilleL (AX 1.1 image '89)
Moderator: webmasters
Philip Eykens a.k.a. PhilleL (AX 1.1 image '89)
hallo,
zoals in de titel te lezen is ben ik dus Eykens Philip woonachtig te Diest. In het laatste nederlands sprekende gedeelte richting zuiden namelijk Belgi?. heb dus een AX 1.1 carburator van wel 54 pk . de wagen is nog volledig under construction. is nog redelijk wat werk aan. de wagen had 164.000 km bij aankoop en kosten bij wonder maar 75 euro's . Belgi? is dus op vlak van jongeren een triestig land om rond te rijden. Zowel taks als verzekering wordt berekend op de fiscale pk's. daarom dus ook mijn keuze voor een 1.1, ben tenslotte nog maar 22. foto's plaats ik zo rap als ik kan. ben nog aan het uitvissen hoe het systeem werkt met dat plaatsen op internet.
keep you posted Phille
zoals in de titel te lezen is ben ik dus Eykens Philip woonachtig te Diest. In het laatste nederlands sprekende gedeelte richting zuiden namelijk Belgi?. heb dus een AX 1.1 carburator van wel 54 pk . de wagen is nog volledig under construction. is nog redelijk wat werk aan. de wagen had 164.000 km bij aankoop en kosten bij wonder maar 75 euro's . Belgi? is dus op vlak van jongeren een triestig land om rond te rijden. Zowel taks als verzekering wordt berekend op de fiscale pk's. daarom dus ook mijn keuze voor een 1.1, ben tenslotte nog maar 22. foto's plaats ik zo rap als ik kan. ben nog aan het uitvissen hoe het systeem werkt met dat plaatsen op internet.
keep you posted Phille
foto's kan je makkelijk uploaden via photobucket.com, hoef je alleen maar een linkje te kopi?ren dat onder je geplaatste foto staat op die site en te plakken in je tekst hier op het forum.
In ieder geval veel plezier met je ax en veel veilige km's gewenst.
Ligt Diest bij Venlo of meer bij valkenswaard?
In ieder geval veel plezier met je ax en veel veilige km's gewenst.
Ligt Diest bij Venlo of meer bij valkenswaard?
-
- Drempelkiller
Welkom bij de leukste Club van de BeNeLux en omstreken, gelukkig weer een zuiderbuur er bij.
Voor foto's kijk hier maar eens http://www.UploadJeFoto.nl.tt is speciaal voor ons door MBa@NL (AXClub lid) opgezet.
En we zijn hier gek op foto's
Groetjes, Henk
Voor foto's kijk hier maar eens http://www.UploadJeFoto.nl.tt is speciaal voor ons door MBa@NL (AXClub lid) opgezet.
En we zijn hier gek op foto's
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
de volgende stap was dus mijn hobby een beetje uitoefenen. en van het ??n komt het ander. dus de eerste veranderingen waren: een GT voorbumper met mistlampen, een autostyle antenne,M3 spiegels, een GT spoiler en de aankoop van GT velgen die toen onmiddelijk naar de velgenboer zijn verscheept om te restoreren. Diest ligt in het Belgische Vlaams Brabant ,net aan de grens met Belgisch Limburg. een goede 20 km van Hasselt en een goede 30 km van Leuven.
hier de Foto's van het prille begin:
hier de Foto's van het prille begin:
daarna was het tijd voor het grove geschut. wagen laten herspuiten aan de achterzijde, de bumper achteraan laten spuiten en een devil eindpot gestoken. en als kers op de taart mijn volledig herspoten GT velgen. als laatste heb ik toen mijn lichtkappen geplaatst. zo heeft de wagen racewars te zolder in 2006 beleeft. het was geen uitblinker en zeker niet erg in trek bij de massa, maar toch.
foto's van 2006:
foto's van 2006:
en als laatste is dit het lijstje van veranderingen die nog gaan uitgewerkt worden dit seizoen. alle roest volledig verwijderen, alles met anti-roest bewerken. zelf op maat gemaakte zijdrempels aanpassen en onder de wagen hangen. de achterklep van de volgende generatie plaatsen en natuurlijk ook de achterbumper van de nieuwe generatie. deze wordt ook aangepast: er komt een stukje van een 205 gti achterbumper onder. en dan wordt de achterbumper volledig uit polyester gemaakt. vooraan komt een boze look gelast en een zelf gemaakte lip. de lip heb ik op photshop gemaakt, zo wordt de voorkant hopelijk nog dit jaar:
zo dit was het voorlopig. alle commentaar is welkom
zo dit was het voorlopig. alle commentaar is welkom
-
- AX liefhebber
Welkom hier.
Zoo, al flink bezig geweest, heb je geen problemen gehad met de GT velgen in de achterwielkasten?
Lijken trouwens ook wel "Plaisir" voorstoelen, maar dan in goede staat!! Dat zie je niet vaak.
Veel succes er mee, maar dat gaat zo te zien wel goedkomen
Zoo, al flink bezig geweest, heb je geen problemen gehad met de GT velgen in de achterwielkasten?
Lijken trouwens ook wel "Plaisir" voorstoelen, maar dan in goede staat!! Dat zie je niet vaak.
Veel succes er mee, maar dat gaat zo te zien wel goedkomen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
het is het orginele image interieur dat er nog steeds instaat . zit ongelooflijk goed die stoelen . inderdaad, achteraan hebben we met de hammer in wielkassen gezeten. en nu schuren ze nog. maar ze schuren aan het onderste gedeelte van de bumper . daarom dat ik ook de bumper van de 2de generatie ga steken. en de wielkassen achteraan een beetje rond slijpen en dan uitrollen .dan krijgt hij een mooi breedt achterwerk
PhilleL wrote:het is het orginele image interieur dat er nog steeds instaat . zit ongelooflijk goed die stoelen . inderdaad, achteraan hebben we met de hammer in de wielkassen gezeten. en nu schuren ze nog. maar ze schuren aan het onderste gedeelte van de bumper . daarom dat ik ook de bumper van de 2de generatie ga steken. en de wielkassen achteraan een beetje rond slijpen en dan uitrollen .dan krijgt hij een mooi breedt achterwerk