Philip Eykens a.k.a. PhilleL (AX 1.1 image '89)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

PhilleL
AX driver
AX driver

Philip Eykens a.k.a. PhilleL (AX 1.1 image '89)

Post by PhilleL »

hallo,

zoals in de titel te lezen is ben ik dus Eykens Philip woonachtig te Diest. In het laatste nederlands sprekende gedeelte richting zuiden namelijk Belgi?. heb dus een AX 1.1 carburator van wel 54 pk :D . de wagen is nog volledig under construction. is nog redelijk wat werk aan. de wagen had 164.000 km bij aankoop en kosten bij wonder maar 75 euro's :lol: :lol: 8) . Belgi? is dus op vlak van jongeren een triestig land om rond te rijden. Zowel taks als verzekering wordt berekend op de fiscale pk's. daarom dus ook mijn keuze voor een 1.1, ben tenslotte nog maar 22. foto's plaats ik zo rap als ik kan. ben nog aan het uitvissen hoe het systeem werkt met dat plaatsen op internet.

keep you posted Phille

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

foto's kan je makkelijk uploaden via photobucket.com, hoef je alleen maar een linkje te kopi?ren dat onder je geplaatste foto staat op die site en te plakken in je tekst hier op het forum.

In ieder geval veel plezier met je ax en veel veilige km's gewenst.

Ligt Diest bij Venlo of meer bij valkenswaard?
**Stay Tuned**
Image
Image

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller

Post by Henk Bats »

Welkom bij de leukste Club van de BeNeLux en omstreken, gelukkig weer een zuiderbuur er bij.

Voor foto's kijk hier maar eens http://www.UploadJeFoto.nl.tt is speciaal voor ons door MBa@NL (AXClub lid) opgezet.

En we zijn hier gek op foto's :lol:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

Zat te wachten tot je dit zou posten Henk, of Michel. Is dus ook een goeie site voor je foto's.
**Stay Tuned**
Image
Image

PhilleL
AX driver
AX driver

Post by PhilleL »

Image
Image
Image
Image
Image

zo zag mijn wagentje er dus uit bij aankoop. een paar deukjes en volledig doorgeroest achteraan aan bijde zijde. dit hebben we dan maar mooi opgelapt en hebben rechtstreeks een centraal vergrendeling geplaatst. deze wordt nog aangepast want er komt een sensor alarm van Cobra in.

PhilleL
AX driver
AX driver

Post by PhilleL »

de volgende stap was dus mijn hobby een beetje uitoefenen. en van het ??n komt het ander. dus de eerste veranderingen waren: een GT voorbumper met mistlampen, een autostyle antenne,M3 spiegels, een GT spoiler en de aankoop van GT velgen die toen onmiddelijk naar de velgenboer zijn verscheept om te restoreren. Diest ligt in het Belgische Vlaams Brabant ,net aan de grens met Belgisch Limburg. een goede 20 km van Hasselt en een goede 30 km van Leuven.

hier de Foto's van het prille begin:
Image
Image
Image
Image

PhilleL
AX driver
AX driver

Post by PhilleL »

daarna was het tijd voor het grove geschut. wagen laten herspuiten aan de achterzijde, de bumper achteraan laten spuiten en een devil eindpot gestoken. en als kers op de taart mijn volledig herspoten GT velgen. als laatste heb ik toen mijn lichtkappen geplaatst. zo heeft de wagen racewars te zolder in 2006 beleeft. het was geen uitblinker en zeker niet erg in trek bij de massa, maar toch.

foto's van 2006:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

PhilleL
AX driver
AX driver

Post by PhilleL »

en als laatste is dit het lijstje van veranderingen die nog gaan uitgewerkt worden dit seizoen. alle roest volledig verwijderen, alles met anti-roest bewerken. zelf op maat gemaakte zijdrempels aanpassen en onder de wagen hangen. de achterklep van de volgende generatie plaatsen en natuurlijk ook de achterbumper van de nieuwe generatie. deze wordt ook aangepast: er komt een stukje van een 205 gti achterbumper onder. en dan wordt de achterbumper volledig uit polyester gemaakt. vooraan komt een boze look gelast en een zelf gemaakte lip. de lip heb ik op photshop gemaakt, zo wordt de voorkant hopelijk nog dit jaar:
Image

zo dit was het voorlopig. alle commentaar is welkom

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Gaaf bakkie hoor, heel netjes, persoonlijk zou ik niks aan de voorkant doen hoor hij is onwijs mooi zo, komt denk omdat ie op die van mij lijkt 8)
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

Fast eddie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Fast eddie »

En dat voor ?75,00 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: , tjonge kzal bijna jaloers worden :lol: :lol: :lol: :lol: .

Maar goed opgeknapt hoor :wink: ik zeg ga zo door :D :D
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Image

Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

Ja haha k ben ook jaloers op :lol: Zo'n schijntje, en zelf paar honderdjes investeren en daarna dit resultaat.. Dan zeg ik alleen maar: petje af.. 8)
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

WELKOM 8)

foto's komen mij bekend voor, kan dat? Ben je ook lid van een franstalig forum?

PhilleL
AX driver
AX driver

Post by PhilleL »

bedankt voor alle goede commentaar. nee ben geen lid van een franstalig forum. hij staat wel nog op CS (carstyling.net). heb pas later dit ax forum gevonden. daarom dat ik er nu pas bij kom :oops: .

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

PhilleL wrote:bedankt voor alle goede commentaar. nee ben geen lid van een franstalig forum. hij staat wel nog op CS (carstyling.net). heb pas later dit AX forum gevonden. daarom dat ik er nu pas bij kom :oops: .

Daar ken ik de foto's dus van, heb me daar ooit eens aangemeld en nu zie ik je hier ook :D

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Welkom bij de club der AXjes!

dat je maar veel plezier mag hebben!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

leuk bakje hoor :) en welkom ;)

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Hey welkom!

Je hebt er 'n mooie kar van gemaakt hoor! op deze manier/met deze look is 'n 4-deurs toch ook wel leuk!

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Welkom hier.

Zoo, al flink bezig geweest, heb je geen problemen gehad met de GT velgen in de achterwielkasten?
Lijken trouwens ook wel "Plaisir" voorstoelen, maar dan in goede staat!! Dat zie je niet vaak.

Veel succes er mee, maar dat gaat zo te zien wel goedkomen :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

PhilleL
AX driver
AX driver

Post by PhilleL »

het is het orginele image interieur dat er nog steeds instaat :D . zit ongelooflijk goed die stoelen :lol: :lol: . inderdaad, achteraan hebben we met de hammer in wielkassen gezeten. en nu schuren ze nog. maar ze schuren aan het onderste gedeelte van de bumper :? . daarom dat ik ook de bumper van de 2de generatie ga steken. en de wielkassen achteraan een beetje rond slijpen en dan uitrollen :twisted: .dan krijgt hij een mooi breedt achterwerk :twisted: :twisted:

PhilleL
AX driver
AX driver

Post by PhilleL »

PhilleL wrote:het is het orginele image interieur dat er nog steeds instaat :D . zit ongelooflijk goed die stoelen :lol: :lol: . inderdaad, achteraan hebben we met de hammer in de wielkassen gezeten. en nu schuren ze nog. maar ze schuren aan het onderste gedeelte van de bumper :? . daarom dat ik ook de bumper van de 2de generatie ga steken. en de wielkassen achteraan een beetje rond slijpen en dan uitrollen :twisted: .dan krijgt hij een mooi breedt achterwerk :twisted: :twisted:

Post Reply