Nieuwe baan
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master
Nieuwe baan
Tja, nieuwe huis, nieuwe auto en nu een nieuwe baan.
Ik ga per 1-3-07 in Oss werken bij een adviesbureau. Is wel een rit, van Urmond naar Oss maar ik ga er wel flink op vooruit en dat maakt veel goed.
Vandaag heb ik mijn ontslag ingediend. Ze vonden het wel jammer, maar ja, niks aan te doen.
Ik ben nu in ieder geval weer heel blij
Ik ga per 1-3-07 in Oss werken bij een adviesbureau. Is wel een rit, van Urmond naar Oss maar ik ga er wel flink op vooruit en dat maakt veel goed.
Vandaag heb ik mijn ontslag ingediend. Ze vonden het wel jammer, maar ja, niks aan te doen.
Ik ben nu in ieder geval weer heel blij
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
Bedankt voor de felicitaties.
Het is een bouwkundig adviesbureau (FM Advies). Ik ga bestekken schrijven en calculaties maken. Eigenlijk hetzelfde als nu maar met een hoger salaris, een laptop, pda en telefoon.
En als het goed gaat en ik blijf daar, dan krijg ik over een half jaar een vast contract en een auto. Dus nu een half jaar met het openbaar vervoer, maar ach, het wordt volledig vergoed!!
En verhuizen is nu geen optie. Het huis is nu bijna klaar en dan ga ik er echt eerst een aantal jaren wonen. Trouwens rondom het huis (tuin en garage) moet ook nag allemaal gedaan worden.
Het is een bouwkundig adviesbureau (FM Advies). Ik ga bestekken schrijven en calculaties maken. Eigenlijk hetzelfde als nu maar met een hoger salaris, een laptop, pda en telefoon.
En als het goed gaat en ik blijf daar, dan krijg ik over een half jaar een vast contract en een auto. Dus nu een half jaar met het openbaar vervoer, maar ach, het wordt volledig vergoed!!
En verhuizen is nu geen optie. Het huis is nu bijna klaar en dan ga ik er echt eerst een aantal jaren wonen. Trouwens rondom het huis (tuin en garage) moet ook nag allemaal gedaan worden.
-
- AX liefhebber
Gefeliciteerd Roel!
Wist niet dat jij ook in de bouwkundige wereld zat. Misschien kom ik je nog wel's tegen, ik werk bij Woningborg / GIW. Zal volgende week wel op de bouwbeurs een foldertje van je nieuwe baas meenemen
Wist niet dat jij ook in de bouwkundige wereld zat. Misschien kom ik je nog wel's tegen, ik werk bij Woningborg / GIW. Zal volgende week wel op de bouwbeurs een foldertje van je nieuwe baas meenemen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Master
Ik weet niet of die op de bouwbeurs staan. Misschien ga ik wel zelf. Heb hier nog kaarten liggen. Maar ik weet het nog niet zeker.
Wel handig om te weten dat jij bij GIW zit. Mijn nieuwe baas doet veel met woningbouw en willen meer gaan doen met nieuwbouw van woningen.
Als je ontslag neemt bij je huidige baas verandert er wel het een en ander....
Ach ja, nog een maand minus mijn verlofdagen...
Wel handig om te weten dat jij bij GIW zit. Mijn nieuwe baas doet veel met woningbouw en willen meer gaan doen met nieuwbouw van woningen.
Als je ontslag neemt bij je huidige baas verandert er wel het een en ander....
Ach ja, nog een maand minus mijn verlofdagen...
Op de website las ik dat je nieuwe werkgever op de bouwbeurs staat.
En in het lijstje opdrachtgevers zag ik erg veel bekende namen staan
Ik ga waarschijnlijk volgende week vrijdag naar de bouwbeurs.
En in het lijstje opdrachtgevers zag ik erg veel bekende namen staan
Ik ga waarschijnlijk volgende week vrijdag naar de bouwbeurs.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
-
- AX Master