Leuk hoor, ik werk ook voor een (financieel)adviesbureau. 3 dagen in de week, krijg binnenkort een jaarcontract. Betekend wel dat ik op moet schieten met mijn studie
Nu nog in Almere maar als het goed gaat later dit jaar in Lelystad (helemaal goed, kan ik fietsen!)
Bedankt voor de felicitaties.
Het is een bouwkundig adviesbureau (FM Advies). Ik ga bestekken schrijven en calculaties maken. Eigenlijk hetzelfde als nu maar met een hoger salaris, een laptop, pda en telefoon.
En als het goed gaat en ik blijf daar, dan krijg ik over een half jaar een vast contract en een auto. Dus nu een half jaar met het openbaar vervoer, maar ach, het wordt volledig vergoed!!
En verhuizen is nu geen optie. Het huis is nu bijna klaar en dan ga ik er echt eerst een aantal jaren wonen. Trouwens rondom het huis (tuin en garage) moet ook nag allemaal gedaan worden.
Wist niet dat jij ook in de bouwkundige wereld zat. Misschien kom ik je nog wel's tegen, ik werk bij Woningborg / GIW. Zal volgende week wel op de bouwbeurs een foldertje van je nieuwe baas meenemen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Op de website las ik dat je nieuwe werkgever op de bouwbeurs staat.
En in het lijstje opdrachtgevers zag ik erg veel bekende namen staan
Ik ga waarschijnlijk volgende week vrijdag naar de bouwbeurs.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
De bouwbeurs wordt voor mij waarschijnlijk niks. Ik moet hier op mijn werk even vanalles afsluiten voor ik weg ga en in een weekend heb ik zo wie zo geen tijd.
Waarschijnlijk zullen we in de toekomst wel vaker contact hebben via het werk.