helaas
tanken ging net niet door..
weet nog niet echt wat er aan de hand is, maar ik reed rustig (ja echt heel rustig) vh pad en voordat ik vh pad afwas een harde kloenk, motor valt uit.. en hij start niet meer..
hij krijgt benzine / vonk en hij gaat goed rond.. maar starten dus niet.. en ik kan niets vinden..
ben nu de ECU aan het reseten om te kijken of dat iig helpt, maar dan weet ik nog steeds niet wat die harde kloenk was..
nee he hmmm wat zou et kunnen zijn....dit is toch ook waar Johan het wel eens over had.....
Harde Kloenk zou ook nog een harde tik kunnen zijn die de aandrijflijn krijgt als ie afslaat, misschien!!???
CitroCin wrote:nee he hmmm wat zou et kunnen zijn....dit is toch ook waar Johan het wel eens over had..... Harde Kloenk zou ook nog een harde tik kunnen zijn die de aandrijflijn krijgt als ie afslaat, misschien!!???
nah ikz at net ff te denken,
Johan had iets gezegt over dat alstie afsloeg, dat je m niet meer kon starten.. denk iets met de benzinepomp..
dus zo nog maar es proberen..
misschien valt het dus mee, vast wel! maar ik baal/baalde er wel ff van
spuit er s startspray in, als ie dan wel ff loopt krijgt ie geen benzine, als ie dan niet ff loopt krijgt ie geen vonk! makkelijke test om t een en ander uit te sluiten!
Shit man , nou is het niet leuk meer, ik zou graag eens langskomen om te kijken wat het is.
Als ie het vrijdag nog niet doet, denk ik eraan om zaterdag ff langs te komen.
Wat AX-Powah voorstelt is idd nog een optie, dan weet je weer wat.
Zou et niet kunnen zitten in et contactslot, dat is namelijk vervangen!!! Of anders een defecte compu???
Hou ons op de hoogte.
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.