Ik zal even kort wat over mezelf vertellen, en uitleggen hoe ik hier ben gekomen.
Ik ben Maarten, 17 jaar en ik kom uit Amstelveen, aan de rand van Amsterdam. Ik heb vanwege mijn leeftijd nog geen rijbewijs of auto, maar omdat ik volgend jaar 18 word ben ik wel op zoek. Aangezien mijn vader niet minder dan 9 Citro?ns heeft gehad (5x 2CV, 2x Visa, ZX, en nu C4) ben ik opgegroeid met Citroën en gaat mijn voorkeur als eerste auto daar ook naar. In het speciaal de AX, omdat dat een betaalbaar, licht en toch goed ogend model is. Daar komt nog bij dat ik op een ander forum ook het advies voor een AX heb gehad en daarbij de link van deze site. Ik heb me hier aangemeld om wat informatie te vinden over de kosten van het kopen van een auto op je 18e en waar je op moet letten bij aankoop van een AX. Het is niet zeker dat het een AX wordt, maar voor mij is het wel de meest voor de hand liggende keuze.
Verder interesseer ik me ook voor andere merken auto's, met name de exclusieve merken. Ik hoop later ooit een Porsche 944 of Opel Speedster als hobby-auto te hebben, naast een auto voor dagelijks gebruik, uiteraard een Citroën. Maar dat zijn zaken voor later, ik wil de lat niet te hoog leggen voor een eerste auto

Gr. Maarten