water bij de bijrijdersstoel in de auto
Moderator: webmasters
water bij de bijrijdersstoel in de auto
hoi
ik heb een probleem
stapte vandaag me ax in en er lag behoorlijk veel water op de vloer bij de bijrijderskant,niet bij de bestuurderskant
wat zou het kunnen zijn,het is niet de kachel want die doet het gewoon goed,die word gewoon heel warm
graag jullie hulp,want het water word natuurlijk alleen maar meer denk ik met al die regen
groeten wen
ik heb een probleem
stapte vandaag me ax in en er lag behoorlijk veel water op de vloer bij de bijrijderskant,niet bij de bestuurderskant
wat zou het kunnen zijn,het is niet de kachel want die doet het gewoon goed,die word gewoon heel warm
graag jullie hulp,want het water word natuurlijk alleen maar meer denk ik met al die regen
groeten wen
-
- Archivaris
Re: water bij de bijrijdersstoel in de auto
wen wrote:hoi
ik heb een probleem
stapte vandaag me AX in en er lag behoorlijk veel water op de vloer bij de bijrijderskant,niet bij de bestuurderskant
groeten wen
Het kan zijn dat je deur niet goed sluit.
Het kan zijn dat je (klap) raam achter lekt.
Het kan zijn dat er een gat in je bodem zit.
Het beste is eigenlijk om even zelf in de auto te zitten en iemand anders met een tuinslang de auto natspuiten en dan kijken of je iets ziet.
Groetjes,
Michel
water in de auto
hoi
denk dat er geen gat in de bodem zit,omdat hij pas gekeurd is,of letten ze daar niet op?
heb geen klapraam
het meeste water ligt vooraan de passagiersstoel
hoop op nog wat reactie's
groeten wen
denk dat er geen gat in de bodem zit,omdat hij pas gekeurd is,of letten ze daar niet op?
heb geen klapraam
het meeste water ligt vooraan de passagiersstoel
hoop op nog wat reactie's
groeten wen
-
- AX Master
lekkage
He Wen,
He kan ook zijn dat er een afsluitrubber in je vloer er niet meer in zit,
dit geeft namelijk ook lekkage.
Stoelen en vloermat er uithalen en controleren maar, daarna even de vloermat laten drogen!
gr Mr Dean
He kan ook zijn dat er een afsluitrubber in je vloer er niet meer in zit,
dit geeft namelijk ook lekkage.
Stoelen en vloermat er uithalen en controleren maar, daarna even de vloermat laten drogen!
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
water in de auto
hoi
het is bij mij onder het dashbord ook nat
zou het duur zijn om het te laten maken denk je?
groeten wen
het is bij mij onder het dashbord ook nat
zou het duur zijn om het te laten maken denk je?
groeten wen
zoiets heb ik ook gehad, moet je es proberen die strips waar de dakdragers op kunnen eraf halen.
bij mij zaten daar op de voor en achterkant een paar scheuren onder, en hierdoor kwam het water via de raambalk naar beneden lopen.
mijn oplossing was, wat siliconen kit erop spuiten, en daarna de stripjes er weer op zetten. (maak toch niet gebruik van dakdragers)
greetz
bij mij zaten daar op de voor en achterkant een paar scheuren onder, en hierdoor kwam het water via de raambalk naar beneden lopen.
mijn oplossing was, wat siliconen kit erop spuiten, en daarna de stripjes er weer op zetten. (maak toch niet gebruik van dakdragers)
greetz
-
- AX Master
ik heb ook water bij de bijrijders kant en ook een beetje bij de bestuurders kanten dan komt door de kachel radiator dus`maar ff tijdelijk afsluiten van de kachel slangen en door verbinden
maar k*t is het wel ja als het nat is`binne
maar k*t is het wel ja als het nat is`binne
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!