ik heb een probleem
stapte vandaag me ax in en er lag behoorlijk veel water op de vloer bij de bijrijderskant,niet bij de bestuurderskant
wat zou het kunnen zijn,het is niet de kachel want die doet het gewoon goed,die word gewoon heel warm
graag jullie hulp,want het water word natuurlijk alleen maar meer denk ik met al die regen
ik heb een probleem
stapte vandaag me AX in en er lag behoorlijk veel water op de vloer bij de bijrijderskant,niet bij de bestuurderskant
wat zou het kunnen zijn,het is niet de kachel want die doet het gewoon goed,die word gewoon heel warm
graag jullie hulp,want het water word natuurlijk alleen maar meer denk ik met al die regen
groeten wen
Het kan zijn dat je deur niet goed sluit.
Het kan zijn dat je (klap) raam achter lekt.
Het kan zijn dat er een gat in je bodem zit.
Het beste is eigenlijk om even zelf in de auto te zitten en iemand anders met een tuinslang de auto natspuiten en dan kijken of je iets ziet.
denk dat er geen gat in de bodem zit,omdat hij pas gekeurd is,of letten ze daar niet op?
heb geen klapraam
het meeste water ligt vooraan de passagiersstoel
hoop op nog wat reactie's
groeten wen
He kan ook zijn dat er een afsluitrubber in je vloer er niet meer in zit,
dit geeft namelijk ook lekkage.
Stoelen en vloermat er uithalen en controleren maar, daarna even de vloermat laten drogen!
Ey ik heb het zelfde probleem. bij mij stond er vandaag 1.5 cm zater in verjuh.
het komt bij mij langs het dashbord rechts net voor de deur.
onder de raambalk loopt (haha water loopt niet ) het naar beneden.
ik heb ook water bij de bijrijders kant en ook een beetje bij de bestuurders kanten dan komt door de kachel radiator dus`maar ff tijdelijk afsluiten van de kachel slangen en door verbinden
maar k*t is het wel ja als het nat is`binne
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond