Wat is er aan de hand?
1x accu leeggereden wegens defecte dynamo. Dynamo vervangen en weer vrolijk rijden. Maar deze week: weer niet starten. 5 minuten eerder nog wel, maar toen niet meer.
De lampen gaan uit als ik 'm probeer te starten. Tenzij ik de relais v/d verlichting eruit haal voordat ik 'm start, maar dan start ie ook niet. Voltage zakt naar <12 Volt als ik de sleutel omdraai.
Ik hoor 'm niet klikketieklikken, maar misschien dat dat komt doordat ik aan de straatkant aan het werk ben.
Wat heb ik geprobeerd?
Accupolen en klemmen beetje opgeschuurd. Je weet het nooit. Hielp niet.
Startkabels aan de eend. HIELP NIET! (voltage op de AX was toen netjes in de 13,8 Volt-range. Toch startte ie niet!)
Heeft iemand tips? Wat is er met het wagentje aan de hand? Startmotor misschien stuk? Ik heb zooo niet zin om die te vervangen... Deed ik iets verkeerd met die startkabels? (kan het me haast niet voorstellen maar je weet het nooit...)
Ik denk niet dat het contactslot stuk is want hij doet wel iets als ik 'm naar start draai (lampen uit, voltage omlaag).
Is misschien toch de accu niet goed? (lijkt me stug, want met startkabels doet ie het ook niet...)
Alle zekeringen zijn nog heel trouwens.
Help!