Nieuw hier...
Moderator: webmasters
In de tussentijd ene vaage storing gehad. Knipperlicht ana en radio uit, daarna heel de auto uit, niet te starten, daarna wel te starten. Spanning op de accu gemeten met draaiende moter en aangezien het geen massa probleem was dus helaas de dynamo (de accu is nog bijna nieuw). Dus de dynoma laten reviseren. Probleempje opgelost.
Schakelsstangetje komen er waarschijnlijk pas komend weekend onder. Ondertussen ook nog nieuwe mistlampjes gekocht op het forum, die kunnen er dan ook meteen onder.
Schakelsstangetje komen er waarschijnlijk pas komend weekend onder. Ondertussen ook nog nieuwe mistlampjes gekocht op het forum, die kunnen er dan ook meteen onder.
Zo, nieuwe schakelstangetjes eronder laten zetten en af laten stellen. Hij schakelt super netjes nu, lijkt wel een nieuwe versnellingsbak!! Ook meteen 2 benzineslangetjes laten vervangen, waren een beetje poreus en hij was er toch mee bezig.
Als het nu een keer lekker weer is ga ik de nieuwe mistlampen aansluiten en mijn opendak nog een keer schoonmaken en inspuiten met siliconen, het rubber is wat groen hier en daar. Maar voorlopig heb ik weinig vrije tijd helaas....
Als het nu een keer lekker weer is ga ik de nieuwe mistlampen aansluiten en mijn opendak nog een keer schoonmaken en inspuiten met siliconen, het rubber is wat groen hier en daar. Maar voorlopig heb ik weinig vrije tijd helaas....
-
- AX super weirdo
Sjabba wrote:Zo, nieuwe schakelstangetjes eronder laten zetten en af laten stellen. Hij schakelt super netjes nu, lijkt wel een nieuwe versnellingsbak!! Ook meteen 2 benzineslangetjes laten vervangen, waren een beetje poreus en hij was er toch mee bezig.
Wat kostte die schakelstangen? Ik wil ze ook vervangen!
Freude am Fahren.
Ik was iets van 65,- totaal kwijt. Ik heb er 2 laten vervangen, de 3e was nog helemaal goed, de middelste eigelijk ook wel maar toch ietsje minder en de onderste was zwaar versleten. Is misschien wel zelf te doen maar gezien de tijd die ik de laatste dagen heb en aangezien het best een prutswerkje kan zijn heb ik het laten doen.
Echt een aanrader als hij niet meer netjes schakelt.
Echt een aanrader als hij niet meer netjes schakelt.
-
- AX Master