Citroen altijd mobiel (gratis bij APK)

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Citroen altijd mobiel (gratis bij APK)

Post by Glenn@nl »

Ik zag dus een leuk foldertje liggen bij de dealer;

voor slechts 29 Euro een APK keuring (excl roetmeting/4gasmeting en afmelding), maar daarbij krijg je wel 1 jaar "Citroën Altijd Mobiel" gratis. Dus de pechhulp onderweg van Citroën.

Ik dacht dus, nah das mooi, laat ik m'n tuut wel keuren bij Citroën, dan hoef ik geen ANWB...

Maar natuurlijk staat er ook 'n verwijzing naar de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de actie (http://www.Citroën.nl/altijdmobiel):
En ja hoor; daar komt de aap uit de mouw:
5) Welke voertuigen vallen onder de regeling?
Citroën-voertuigen (met een maximaal gewicht van 3500 kg.), ouder dan 3 jaar en jonger dan 7 jaar die in Nederland
geregistreerd zijn en voldoen aan de voorwaarden zoals omschreven in punt 6.
6) Aan welke voorwaarden moet de Citroën voldoen?
a) De Citroën moet aantoonbaar zijn onderhouden volgens het door de fabrikant voorgeschreven onderhoudsschema.
b) Indien de Citroën niet aantoonbaar is onderhouden volgens het door de fabrikant voorgeschreven onderhoudsschema
dient een instapkeuring t.w.v. v 9,95 en eventuele hieruit vloeiende reparaties te zijn uitgevoerd.
c) De maximum kilometrage bedraagt voor benzine 120.000 km en voor diesel 150.000 km.
Dus helaas... wij vallen weer buiten de boot met onze AX :(

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

hahah zogezegd vrijwel iedereen
blaffende woofers bijten niet ;-)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Toen ik het eerste stuk las dacht ik "mooi daar ga ik met de eend langs". Aan die kilometereis kan ik wel voldoen (hij heeft toch maar 5 cijfers op de teller :P) maar dat onderhoudsschema wordt moeilijk.... :(
Kijk uit, een Cactussssss

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

pcrodent wrote:Toen ik het eerste stuk las dacht ik "mooi daar ga ik met de eend langs". Aan die kilometereis kan ik wel voldoen (hij heeft toch maar 5 cijfers op de teller :P) maar dat onderhoudsschema wordt moeilijk.... :(
ik denk de leeftijd ook wel een beetje :lol:

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Lekker flauw hoor van de Dealer, kom laten we een dienst aanbieden die (gezien de voorwaarden) vrijwel overbodig is voor de desbetreffende :? .
Krijg altijd een beetje raar gevoel bij dit soort acties......MAAR dat hebben wij toch niet nodig heren!!! Wij zijn immers lid van de AX club :D ghe ghe
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

Post Reply