voor slechts 29 Euro een APK keuring (excl roetmeting/4gasmeting en afmelding), maar daarbij krijg je wel 1 jaar "Citroën Altijd Mobiel" gratis. Dus de pechhulp onderweg van Citroën.
Ik dacht dus, nah das mooi, laat ik m'n tuut wel keuren bij Citroën, dan hoef ik geen ANWB...
Maar natuurlijk staat er ook 'n verwijzing naar de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de actie (http://www.Citroën.nl/altijdmobiel):
En ja hoor; daar komt de aap uit de mouw:
Dus helaas... wij vallen weer buiten de boot met onze AX5) Welke voertuigen vallen onder de regeling?
Citroën-voertuigen (met een maximaal gewicht van 3500 kg.), ouder dan 3 jaar en jonger dan 7 jaar die in Nederland
geregistreerd zijn en voldoen aan de voorwaarden zoals omschreven in punt 6.
6) Aan welke voorwaarden moet de Citroën voldoen?
a) De Citroën moet aantoonbaar zijn onderhouden volgens het door de fabrikant voorgeschreven onderhoudsschema.
b) Indien de Citroën niet aantoonbaar is onderhouden volgens het door de fabrikant voorgeschreven onderhoudsschema
dient een instapkeuring t.w.v. v 9,95 en eventuele hieruit vloeiende reparaties te zijn uitgevoerd.
c) De maximum kilometrage bedraagt voor benzine 120.000 km en voor diesel 150.000 km.