GTE wrote:waren die kleuren vroeger ook niet goedkoper, wit/zwart/rood door het ontbreken van metallic lak e.d.??
Kijk maar eens hoeveel oudere autootjes je wel niet in 't rood of wit ziet rijden
Ik denk 't wel ja

Moderator: webmasters
Speederdd wrote:jij : 50 + 95cv -> 145cv
ikke : 58 + 85 cv -> 143cv
![]()
![]()
![]()
kakanox wrote:jep, vandaag
25 pk verschil bij een nagenoeg gelijk gewicht, merk je dat?
JAAAAH!!! Dat merk je!! Heb vandaag voor het eerst eens een goed stuk gereden met een AX 1.4D... Als ik bij 80 in 5 het gaspedaal vloer en ik wacht tot ik 100 rijd, dan had ik met de Goof in dezelfde tijd 180+ op de klok kunnen hebben
Maar goed, ik heb 't spaarpotje toch maar gekocht
Hij heeft een paar tikken gehad en er is mee gereden zoals met de meeste AX Diesels: Doorrijden voor zo min mogelijk geld. Ik ben bang dat de distributieriem nog origineel is (km-stand: 137.000!), maar het motortje klinkt gezond en daar ging het me om.
Hier en daar dus wat roest, de rechterdeur kan alleen met de sleutel geopend worden, er zit een scheur onderin de ruit, de achterklep is van een type 1, de motorkap en koplampen en bumper enzo zitten scheef, de gloeispiralen doen 't niet meer... maarja, de prijs was er ook naar, heb niet supergoed gekeken, gaat vast wel goed komenAnders heb ik weer wat onderdeeltjes te verkopen
![]()