auto lekt olie en koelvloeistof
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
heel bizar maar de carterpan zelf is lek! dwars door de carterpan heen wordt het nat en gaat ie druppelen. is ook erg roestig. we hadden hem op de brug gezet en toen was het duidelijk te zien. maar ja wat zou een nieuwe kosten of kun je beter naar de sloop gaan? en zit er nog verschil in onderling mbt de motortypes?
-
- AX liefhebber
Ik kom t regelmatig tegen tussen carterpannen.
met de originele pakking moet je iig zorgen dat de oppervlaktes erg vlak zijn!
dremel met staalborsteltje werkt erg goed, haakse slijper met staalborstel ook maar op t blok moet je wel erg voorzichtig zijn.
Meestal raad men aan met een plastic of houten schraper je blok schoon te maken.
Dit kost mij teveel tijd.
met de originele pakking moet je iig zorgen dat de oppervlaktes erg vlak zijn!
dremel met staalborsteltje werkt erg goed, haakse slijper met staalborstel ook maar op t blok moet je wel erg voorzichtig zijn.
Meestal raad men aan met een plastic of houten schraper je blok schoon te maken.
Dit kost mij teveel tijd.
-
- AX super weirdo
Met de carterpan op een stoeprandje gelegen Dat kan altijd natuurlijk. Heb zelf ook wel eens zoiets gehad, maar toen zat er alleen een deukje in.
Als er een pakking voor bestaat (wat ik betwijfel) zou ik die ertussen leggen. Bij Peter was er ook vloeibare pakking gebruikt bij zijn carterpan. Jammer genoeg iets te gortig waardoor er resten vloeibare pakking in zijn oliepomp zijn gelopen en zijn blok inelkaar draaide.
Ik heb jaartje terug bij de dealer ook om zo'n pakking gevraagd, maar die zei dat er een vloeibare tussen hoort te zitten.
Als er een pakking voor bestaat (wat ik betwijfel) zou ik die ertussen leggen. Bij Peter was er ook vloeibare pakking gebruikt bij zijn carterpan. Jammer genoeg iets te gortig waardoor er resten vloeibare pakking in zijn oliepomp zijn gelopen en zijn blok inelkaar draaide.
Ik heb jaartje terug bij de dealer ook om zo'n pakking gevraagd, maar die zei dat er een vloeibare tussen hoort te zitten.
Freude am Fahren.
-
- AX liefhebber