Olie verversen: GRRR plug zit vast!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Heb zowel steek/ring als dopsleutel geprobeerd.
Ik probeer het morgen even met een dop + verloopstukje voor om een hoekje + momentsleutel. En anders misschien stevig stapeltje stenen... Maar daar heb ik het niet zo op. Waar moet ik die stenen trouwens onder zetten? Draagarm? Krikpunt is al bezet door de krik als ik ga krikken...
Ik probeer het morgen even met een dop + verloopstukje voor om een hoekje + momentsleutel. En anders misschien stevig stapeltje stenen... Maar daar heb ik het niet zo op. Waar moet ik die stenen trouwens onder zetten? Draagarm? Krikpunt is al bezet door de krik als ik ga krikken...
Kijk uit, een Cactussssss
Trouwens, als ik krik staat de auto scheef, dan loopt de olie er niet uit zoals het zou moeten...
Maar ik ga vanmiddag na de APK van het eendje (duim voor 'm! ) 'ns proberen met ringsleutel + hamer. En dan harder rammen dan ik nu deed. We zien wel; op een brug zetten kan altijd nog...
Maar ik ga vanmiddag na de APK van het eendje (duim voor 'm! ) 'ns proberen met ringsleutel + hamer. En dan harder rammen dan ik nu deed. We zien wel; op een brug zetten kan altijd nog...
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Master
Hehe. Ik kreeg laatst ook die olie aftapplug er niet af. Auto op de brug. Dop erop. Niet lukken. Flinke verlengstangen gepakt. Niet lukken.
Hele gewicht erop hangen. Niet lukken. Was ik hem de verkeerde kant op aan het draaien. Vaster dus.
Maar Vanaf onder de auto zal het wel wat rotter gaan. Normaal met een verlengstang krijg je hem altijd wel los.
Zet je voorwielen op een stoeprand. Kom je er ook makkelijker onder.
Met eruit laten lopen kun je hem van de stoep afduwen als niet alles eruit loopt.
Hele gewicht erop hangen. Niet lukken. Was ik hem de verkeerde kant op aan het draaien. Vaster dus.
Maar Vanaf onder de auto zal het wel wat rotter gaan. Normaal met een verlengstang krijg je hem altijd wel los.
Met eruit laten lopen kun je hem van de stoep afduwen als niet alles eruit loopt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Joris
- AX Master Spammer
Mark wrote:Hehe. Ik kreeg laatst ook die olie aftapplug er niet af. Auto op de brug. Dop erop. Niet lukken. Flinke verlengstangen gepakt. Niet lukken.
Zet m dan gelijk boven het putje !!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
-
- AX Master