en je hebt geen stapeltje stenen??? anders zou ik m opkrikken en je auto op een stapeltje stenen (wel stevig stapeltje!!! ) leggen zodat je er beter onder kan...
en een dop?? mmm ik heb gewoon een lange steek/ring sleutel.. wellicht dat dat het verschil is
Ik probeer het morgen even met een dop + verloopstukje voor om een hoekje + momentsleutel. En anders misschien stevig stapeltje stenen... Maar daar heb ik het niet zo op. Waar moet ik die stenen trouwens onder zetten? Draagarm? Krikpunt is al bezet door de krik als ik ga krikken...
omgekeerd kratje bier kan ook dienst doen als assteun, heb ik ook gedaan met een auto van 870kg, alleen vond ik 't toch niet echt veilig genoeg om er onder te liggen, maar 't kratje maakte geen rare geluiden of boog niet door.
koop anders voor 15euro 2 assteuntjes, zit je zeker weten goed
voor de carter/versnellingsbak plug heb je een speciale sleutel voor een tientje ofzo bij de onderdelen shop.. scheelt je een hoop gevloek en gepruts....
Trouwens, als ik krik staat de auto scheef, dan loopt de olie er niet uit zoals het zou moeten...
Maar ik ga vanmiddag na de APK van het eendje (duim voor 'm! ) 'ns proberen met ringsleutel + hamer. En dan harder rammen dan ik nu deed. We zien wel; op een brug zetten kan altijd nog...
TTF wrote:voor de carter/versnellingsbak plug heb je een speciale sleutel voor een tientje ofzo bij de onderdelen shop.. scheelt je een hoop gevloek en gepruts....