ik wil de ax ooit is verlagen maar kan dat met alleen veren ook?
en kan dat achteraan ook zonder al teveel moeite???
alvast bedankt jongens

Moderators: denny, vtspower, webmasters
pcrodent wrote:q01z wrote:maar die zijn duur
Zowel de veren zelf als de bijkomende kosten van je mooie bumper die je mag vervangen na de eerste drempel die je tegenkomt
q01z wrote:12cm verlaging voor is volgens mij standaard cup verlaging. dat zou dus betekenen dat de oude AX van Stefan/Bart ook zou schuren en dat de AX van oa gertjuh dat ook zou doen.
q01z wrote:het zou nog kunnen dat jou '1.6' blok en 1.4 blok lager zouden zijn, maar ik denk dat die eerder hoger is. uitlaat die aanloopt over de grond is meer verkeerd monteren, zelfs als je die ONDER de stabistang door laat lopen kan je daar namelijk nog mee rijden, met 8cm verlaging.
ZX1.4i wrote:Wat hebben jullie toch met verlagen, er niets leuker dan snoeihard over een drempel of slecht wegdek scheuren. Had gisteren een verlaagde Golf GTI achter me kleven tot de eerste drempel van een straat met een hele rits drempels, de afstand werd steeds groter
Sander wrote:ZX1.4i wrote:Wat hebben jullie toch met verlagen, er niets leuker dan snoeihard over een drempel of slecht wegdek scheuren. Had gisteren een verlaagde Golf GTI achter me kleven tot de eerste drempel van een straat met een hele rits drempels, de afstand werd steeds groter
Dat heb ik dus met slap afgeveerde auto's en bochten. De afstand wordt al groteren dan kan ie bij de drempels weer wat bijkomen. Ik zou werkelijk met ware doodsverachting in mn auto zitten als ik standaard wegligging zou hebben.