ik wil de ax ooit is verlagen maar kan dat met alleen veren ook?
en kan dat achteraan ook zonder al teveel moeite???
alvast bedankt jongens

Moderators: denny, vtspower, webmasters
ik had een cm of 9 voor, met cuppootjes. dan krast vooral je uitlaat over de grond, niet zozeer de bumper... tenzij je 'm achter op hoogte laat that is.pcrodent wrote:Zowel de veren zelf als de bijkomende kosten van je mooie bumper die je mag vervangen na de eerste drempel die je tegenkomtq01z wrote:maar die zijn duur
Dat klopt niet. De cuppootjes zijn 12cm korter maar verlagen 9 of 12cm, afhankelijk van welke veren erop zitten. Die veren heb je in 2 typen, bij mij waren ze rose en blauw gekleurd en de rose werden door de vorige eigenaar van de blauw gekleurde veertjes de "frauenfedern" genoemd. Dus soft... Inderdaad, die waren nog bruikbaar op straat en veerden nog enigszins. Dat setje heeft Citrosan nu. De blauwe "federn" waren voor ons heren bedoeld, en ik heb ze er 1 dagje onder gehad..q01z wrote:12cm verlaging voor is volgens mij standaard cup verlaging. dat zou dus betekenen dat de oude AX van Stefan/Bart ook zou schuren en dat de AX van oa gertjuh dat ook zou doen.
Het 1.6 blok weegt idd wel een stukje meer dan de 1.4, maar dat had weinig invloed. Het kan verder niks anders zijn dan de uitlaat die de grond raakt, die hangt nl. het laagst als je een drempeltje neemt, en in het midden.q01z wrote:het zou nog kunnen dat jou '1.6' blok en 1.4 blok lager zouden zijn, maar ik denk dat die eerder hoger is. uitlaat die aanloopt over de grond is meer verkeerd monteren, zelfs als je die ONDER de stabistang door laat lopen kan je daar namelijk nog mee rijden, met 8cm verlaging.
Dat heb ik dus met slap afgeveerde auto's en bochten. De afstand wordt al groterZX1.4i wrote:Wat hebben jullie toch met verlagen, er niets leuker dan snoeihard over een drempel of slecht wegdek scheuren. Had gisteren een verlaagde Golf GTI achter me kleven tot de eerste drempel van een straat met een hele rits drempels, de afstand werd steeds groter
als je achter het stuur zit is het nog niet zo erg, maar ernaast zitten.. je kan je nergens aan vasthouden!!Sander wrote:Dat heb ik dus met slap afgeveerde auto's en bochten. De afstand wordt al groterZX1.4i wrote:Wat hebben jullie toch met verlagen, er niets leuker dan snoeihard over een drempel of slecht wegdek scheuren. Had gisteren een verlaagde Golf GTI achter me kleven tot de eerste drempel van een straat met een hele rits drempels, de afstand werd steeds groteren dan kan ie bij de drempels weer wat bijkomen. Ik zou werkelijk met ware doodsverachting in mn auto zitten als ik standaard wegligging zou hebben.