draag armen en stabalisatiestang van GT op 1.0??..

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Armando
AX liefhebber
AX liefhebber

draag armen en stabalisatiestang van GT op 1.0??..

Post by Armando »

Heyy mensen..

Zoals jullie mischien weten rij ik een 1.0 met een k*t wegligging.

Een stabalistatie stang er onder schroefen kan niet want ik heb de gaten niet.. Maar en ik de draag ramen nou ook over neem van een GT past het hele zooitje dan wel...???

Ik kan hier aan komen mocht het passen wat mogen ze er dan voor vragen (sloop).

Groeten Armando :lol: :lol:
ax 1.0 GT ombouw. weg :-(
Fiat bravo 1.4 12V

WWW.ARMANDOO.NL

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Let op dat je armen hebt voor een type 1 en een type 2 !!!

Let ook op dat de fuseekogel of het hoesje nog in orde is....

Prijs varieerend tussen 10 en 20,- per stuk...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ga trouwens ook es onder je ax liggen..

als je uitlaat nameljk van voor tot acher 1 stuk is, dan wordt het ook lastig.. het 'kan' wel, maar dan moet je in het begin ff wat gekreun en geratel voor lief nemen omdat je je uitlaat omhoog drukt met je stabistang.. (bij een slechte/roestige uitlaat gaat dit niet lang goed..)

als je de uitlaat van bijv een 1.1 of een 1.4 erbij neemt, die uit meerdere stukken bestaat, dan kan het wel, omdat deze middenpijp een bochtje heeft op de plek vd stabilisatorstang!

mijn vorige 1.0 had de stang gewoon tegen de uitlaat.. het buigt wel bij.. wellicht sneller als je handig bent met de gasbrander :P

stabistang is overigens wel echt een aanrader! het verbeterd de beheersbaarheid bij hoge snelheids bochten en handrem inparkeren ;)
Image

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

q01z wrote:stabistang is overigens wel echt een aanrader! het verbeterd de beheersbaarheid bij hoge snelheids bochten en handrem inparkeren ;)

:lol: inderdaad :lol:

Het gaat passen, je hebt een type 2 en die heeft dat kromminkje in de uitlaat zitten volgens mij.

Armando
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Armando »

jah klopt ik heb een type 2 en het gaat om de draag armen en stabaistatie stang van rob zijn oude GTi. (rob GT) profiel naam.

Mijn auto is laatst nog op de brug geweest en zo ver ik weet glimt mijn uitlaat nog heel mooi.. geen roest dus..

Maar ik heb geen gaten in de draag armen dus die moet ik over nemen dus wat is nou een redelijke prijs voor draag armen links en rechts en de stang.. op de sloop.. roep eens een mooi bedrag.

En is dit te doen om zelf te vervangen.. ik kan p zich ook laten doen maar is het te doen zelf..

Thnx voor de berichten zover hoor het wel van jullie

groeten Armando AX 1.0 driver :lol: :lol: :lol:
ax 1.0 GT ombouw. weg :-(
Fiat bravo 1.4 12V

WWW.ARMANDOO.NL

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Heel goed zelf te doen. Beetje geweld toepassen op de bouten waarmee je draagarm vast zit.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ik heb voor draagarmen incl veerpoten en nieuwe remblokken en nieuwe schijven 100 euro betaald.
een draagarm kost nieuw iets van 75 euro per stuk.

Post Reply