Pakking tussen injectiehuis en spruitstuk
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Pakking tussen injectiehuis en spruitstuk
Heb vandaag een injectiehuis losgehaald. Tussen het injectiehuis en het spruitstuk zat een pakkinkje. Is die belangrijk? Hij is namelijk niet al te best meer. Zo ja, zijn ze los te krijgen bij bijv. de Brezan?
Ander vraagje.. Dat injectiehuis was best smerig van binnen (van buiten ook trouwens). Veel... smeer. Ik neem aan dat dat niet hoort... Dus zal ik het maar weghalen? (kan dat veilig met remmenreiniger of WD-40?)
Overigens was het tunneltje naar de gasklep vrijwel schoon! Zou dat door de langsstromende benzine kunnen zijn gekomen?
Alvast bedankt voor het vergroten van mijn begrip!
Hij gaat overigens niet op mijn auto (dat wordt een andere... met wat bekendere herkomst) maar ook m'n reserveonderdelen wil ik in nette staat opbergen...
Ander vraagje.. Dat injectiehuis was best smerig van binnen (van buiten ook trouwens). Veel... smeer. Ik neem aan dat dat niet hoort... Dus zal ik het maar weghalen? (kan dat veilig met remmenreiniger of WD-40?)
Overigens was het tunneltje naar de gasklep vrijwel schoon! Zou dat door de langsstromende benzine kunnen zijn gekomen?
Alvast bedankt voor het vergroten van mijn begrip!
Hij gaat overigens niet op mijn auto (dat wordt een andere... met wat bekendere herkomst) maar ook m'n reserveonderdelen wil ik in nette staat opbergen...
Kijk uit, een Cactussssss
Re: Pakking tussen injectiehuis en spruitstuk
pcrodent wrote:Ander vraagje.. Dat injectiehuis was best smerig van binnen (van buiten ook trouwens). Veel... smeer. Ik neem aan dat dat niet hoort... Dus zal ik het maar weghalen? (kan dat veilig met remmenreiniger of WD-40?)
Hier ben ik ook al wel geinteresseerd in de meningen over.
Anderhalve maand geleden had ik het erover met een Citroen garagehouder; die keek me aan of ik gek was toen ik opperde om het injectiehuis schoon te maken.
"Waar is dat goed voor dan?"
Van de zomer wel een ander injectiehuis staan schoon te maken met remreiniger, die AX rijdt nog steeds prima
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Gewoon een melkpak nemen en zelf de pakking snijden, dat doe ik altijd, ?2 voor een stukje papier is veel geld
Vloeibare pakking is wel leuk, het nadeel is dat als je het ooit weer loshaalt er stukjes pakking in het spruitstuk terecht kunnen komen. Ik heb geen idee of de kleppen dat lekker gaan vinden.
Vloeibare pakking is wel leuk, het nadeel is dat als je het ooit weer loshaalt er stukjes pakking in het spruitstuk terecht kunnen komen. Ik heb geen idee of de kleppen dat lekker gaan vinden.
Xantia 1.9D Sensation (Import)
Die vloeibare pakking is heel zacht. Dat wordt gewoon fijngeperst door je kleppen en verbrand door je motor.
Een injectiehuis schoonmaken heeft eigenlijk weinig zin. Als de injector het maar goed doet. Maar het is wel een fijner gevoel als je weet dat je niet een blok teer onder de kap hebt
Een injectiehuis schoonmaken heeft eigenlijk weinig zin. Als de injector het maar goed doet. Maar het is wel een fijner gevoel als je weet dat je niet een blok teer onder de kap hebt
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.