Ah marc toe, mag ik ook even?!?!q01z wrote:jullie mogen job niet zo plagen...
dat is mijn taak

Moderator: webmasters
Ah marc toe, mag ik ook even?!?!q01z wrote:jullie mogen job niet zo plagen...
dat is mijn taak
Precies, hard rijden in de AX van Job is heel moeilijk, dan kan die namelijk nietv.andriessen wrote:Dat vullen we even bij....Job wrote:wie echt snel en hard wilt rijden, rijdt geen AX...!
wie echt snel en hard wil rijden, rijdt geen AX GT van Job![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s. een top van 170 dat ik ook in mijn 1.1 volcane...
moet je vooral blijven doen, vincentv.andriessen wrote:sorry Job, maar ik lig me echt te bescheuren van het lachen achter mijn computer!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik!v.andriessen wrote:job, heb jij eigenlijk een veerpootbrug? (zoeen die onder de motorkap zit?)
Ik had toch verteld dat ik niet zoveel grip had met die banden... dat was alleen in de regen.
Zit net te lezen, dat als je AX te stijf is (dat kwam dus door die veerpootbrug) dat je daar in de regen dus erg veel last van hebt.....
ligt dus niet aan de et waarden van je velgen!!!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).