Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Hij was zelfs nog nieuw-rood in 't echie, bijzonder! :)

Riem bij zo'n motor, moeilijk? Was XU blok toch? Ik moet er eigenlijk ook eens aan....

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Mastenhose wrote:Erg mooie CTI Romy!
Hier op de sloop lag pas nog een setje Morettes voor een 205. Als je daar interesse in hebt, kan ik wel ff voor je kijken of ze er nog liggen?
Hmm, ben wel benieuwd hoeveel ze voor morettes vragen op een sloop. Nieuw zijn ze wel vrij prijzig...
Denk trouwens niet dat die op de CTI komen, Romy en morettes?
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Mocht ze voor €50,- hebben, heb alleen niet gekeken of al het glas OK was en of de bevestigingspunten in tact waren...
Laat bij interesse maar ff weten, ga ik binnenkort wel weer een x buurten.
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

slalombx wrote:Hij is echt mooi geworden, flinke poetsbeurt doet wonderen bij een rooie 8)
Een 309 achteras kan onder een 205, maar is wel 4 cm breder totaal, dus je achterbanden gaan dan nog maar nét onder de spatborden passen.......
Goed he, je hebt bijna een zonnebril nodig om naar deze te kijken als die gepoetst is :P EN die 309 achteras heb ik over na zitten denken maar ik heb het niet gedaan, vanwege aanloop gezeur. Geen zin in, ik haal ze wel iets met spoorverbreders naar buiten.

Raoel btw, die klep was op de meeting net ff iets valer als de rest toch? Ik heb de klep met commandant gedaan, en de rest alleen afgewaxt met proffesionele wax (en de klep uiteindelijk ook naturlijk) En nu is de klep weer net zo rood als de rest :D Denk dat ie met zn kontje net buiten een overkapping stond oid.

Anyways ik heb een schuur geregeld, dus de cabrioLEK gnagna kan snel de schuur in. Moet er alleen eerst een koppakking vervangen worden van iets anders voordat de schuur vrij is (a)

Mastenhose, als je wilt ben ik wel heel benieuwd of het in goede staat is, anders wil ik het wel hebben!!!

Moet idd wel even kijken of het wel staat op de cabrio, maar daar kom je maar op 1 manier achter....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Cabrio-lek:

Image

:love7:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

nette foto romy!

Heel goed gelukt :D

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Mooi hoor !!
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Heel mooie foto Romy.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Mooi! :D

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Ook in het echt ziet de peug er erg goed uit Romy, lekker knallend rood en brede sloffen om het te maken.

Ow.... en wat heb ik stilletjes genoten van de carb-dampen van de 1.0 :D
AX GTI '91

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

ja, mooie kleur rood!

aha, tijmen
was je daarom zo wazig ;-)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

haha, tijmen komt carb dampen snuiven.

Ja, wat is die cti ROOOOOD he

kan niet wachten tot voorjaar, touren met de cabrio!!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Zo tijd voor een update wat betreft de 1.0....

Hij word dus nu nogal gebruikt (Geen idee precies maar ik kom denk ik wel op de 2500 km per week...)
En daar lijdt hij dus toch wel onder. Eerst vrijwel nooit rijden, half jaar stil staan en dan dit.

De problemen:
- Hij klappert met remmen. Alles zit vast dus misschien een remzuiger niet goed (idee van Henk)
- Ruitenwissersproeislangetje laat elke keer weer los van dat spuitkoppie GRRR
- KM teller doet het niet (kabel wil er niet in, krijg het niet voor elkaar)
- Vbak wil nieuwe olie
- Deurpanelen missen (maar zijn net opgehaald van de sloop)
- Plankjes missen onder dashbord
- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been :P KOUD
- Hij loopt aan rechts achter.

Zo, zaterdag wat te doen???
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been :P KOUD
Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)
grietje wrote:- Hij loopt aan rechts achter.
vanmiddag was het toch nog linksachter? ;)

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

hoi romy

heb je alles kunnen shoppen wat je zocht vandaag?!

weer veilig thuis gekomen zo te lezen.
mooi!
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MBa@NL wrote:
grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been :P KOUD
Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)
grietje wrote:- Hij loopt aan rechts achter.
vanmiddag was het toch nog linksachter? ;)
tja, rechts en links :D Ik schrijf ook met uhhhhhhhhhhhh links?? :P

Nee links dus inderdaad.

En Els jaa ik heb mn deurpaneeltjes gevonden! Was wel weer ff leuk op de sloop.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

aanlopen? op de skirt?
of is je wiellager naar zn grootje waardoor het wiel onder een debiele hoek staat?
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Geen idee :)

Maar op de skirt ja, buitenkant.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MBa@NL wrote:
grietje wrote:- Er zit een gat bij de parafaan (hoort een aanzuigsysteem op te zitten) en nu komt er dus ijskoude lucht daar binne, boven op mn been :P KOUD
Bedoel je die gaten waar bij een GT de buitenste roosters mee van lucht voorzien worden? daar zijn afdekplaatjes voor (misschien heb ik die nog wel, zal wel eens zoeken voor je als je die dus bedoelt)
Ja, trouwens, die bedoel ik, en die zoek ik ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Ik heb hier nog die plankjes voor onder het dashboard liggen, bleef ik steeds achter hangen met m'n voeten :-P
Image

Post Reply