Ik dacht altijd dat GTI bakken anders waren waardoor ze niet eens uitwisselbaar waren met de standaard bakjes???
Wie heeft er een verklaring!

Moderators: denny, vtspower, webmasters
Buks wrote:Hey Kevin,
Ik pb je even omdat ik me herinner dat jij nogal veel verstand hebt van AX-jes en GTI's in het bijzonder. Ik heb nu een GTI die ik op de snelweg niet in zn 5 krijg. Bovendien lijkt zn 4 te lang voor een originele GTI-bak (3000rpm bij 100-110) dus het lijkt me alsof er misschien een verkeerde bak onder zit?? Heb jij enig idee hoe ik daarachter kom, en of er wel een 4 bak onder zou passen??
tnx alvast!
gr Buks
En of dit uitmaakt. Je hoe ft minder te schakelen wat dus betekent dat je langer je gas open hebt als degene naast je en hij zal het dus bij gelijk vermogen/gewicht/etc af moeten leggen, want hij schakelt 1,2,<u>3</u>,4,5 en niet zoals jij zegt 1,2, ,4,5.JeaN wrote:en voor het optrekken maakt het ook niets uit.
zou je bij een 4-bak 1-2-3-4 schakelen,
dat zou bij een 5-bak 1-2-4-5 zijn.
Ik heb dit namelijk zelf ondervonden, had eerst een 4-bak en nu een 5-bak.
Ze hebben er gewoon een versnelling tussen geprutst.