Waar is "hier" Sander ? 32 graden ? Ik wil dat ookSander wrote:Waarschijnlijk slangetje wat er voor zorgt dat je warme lucht aanzuigt. (Leg ik je nog eens uit).
Hier wordt het vandaag 32graden

Moderators: denny, vtspower, webmasters
'k Denk dat 'ie daar niet echt veel moeite voor hoeft te doen, Cindy.Cindy wrote:O wat lekker, Australie, het is daar gewoon zomer natuurlijk, geniet er maar van !!!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Een type 1 GT heeft 2 sensoren (teminste, mijn type 1 GT blokCindy wrote:Ik zou het niet weten Grietje, ik ben echt leek op autogebied![]()
Ze hebben hem aan zo'n uitleesapparaat gehad, en toen is de koelwatersensor vervangen, is dat hetzelfde als de temp.sensor ?
Daarna gaf ie echter nog steeds klachten, dus dat was het euvel denk ik niet... (hoewel ik dan best binnenkort problemen zou hebben gehad met deze sensor, dus niet verkeerd om hem te vernieuwen...)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
als de motor dan uit was gevallen wel... maar dat deed hij niet, dus daar ligt het niet aanCindy wrote: Glenn, nou heb ik jou advies opgevolgd, en gerammeld met de sleutelbos toen ik hem had gestart.
Zou dat het zijn ????
Inderdaad, dat was daarom ook mijn gedachtesGlenn@nl wrote:
maar wat grietje zegt inderdaad... draadbreuk/missend stukje draadisolatie en je krijgt dit soort rare fratsen als (bij afremmen of bochten draaien) een open stuk draad tegen een ander ijzeren deel aankomt.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).