weet iemand anders nog een nieuw devil spaggetty spruitstuk te koop voor ? 200? (nieuw zijn ze bij de winkel ?320?

Moderators: Rock's, webmasters
Joris wrote:Rvs kan zijn warmte niet kwijt en daardoor word je kop flink heet!! en verder wil je het niet weten !!
En een stalen blijft langer goed dan je AX
Saxo.VTS.16v wrote:Joris wrote:Rvs kan zijn warmte niet kwijt en daardoor word je kop flink heet!! en verder wil je het niet weten !!
En een stalen blijft langer goed dan je AX
Onzin.
Dat RVS de warmte vasthoud is juist een gunstige eigenschap. Warmte in het spruitstuk houd de uitlaatgassnelheid hoog. En dat zorgt voor een betere spoeling. Waarom denk je dat racers allemaal isolatieband om hun spruitstuk hebben zitten? Om een stalen spruitstuk hoef je dat niet te doen omdat hij door het vasthouden van vocht in de isolatieband sneler roest.
Je kop zou niet veel heter mogen worden dan normaal. Omdat je een betere ademing hebt met een minder restriktief spruitstuk voer je de warmte juist sneller en beter af.
Gideon wrote:je zou gelijk kunnen hebben hoor, maar ik hou het voorlopig bij mijn stalen spruitstuk. ik ben er nog niet zo zeker van ik hoorde dat die AX koppies er slecht tegen konden. hoe oud ben je als ik vragen mag?