:'(

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

:'(

Post by grietje »

Sorry ik kan alleen maar huilen bij deze fotos....

Image
Image
Image
Image
Image

Ik was in mn mooiste kleren en beste bui opweg naar zeeland om te vragen voor een tweede kans......

Stom ja, met dit weer, ik weet het. Het was zoiezo stom om te gaan, maarja, liefde :roll:
Nu ben ik niet alleen dat kwijt, maar ook mn TRSje :cry:


Ik had hem bijna gecorrigeerd, totdat het linker voorwiel in de berm raakte, die stopte, auto klapt helemaal om en raakt paaltje waardoor die over de kop gaat....

Owh, behalve builen, last van me nek, dik gezwollen hoofd en snijwonden heb ik verder niet zoveel. Ben er zelf uitgekomen, moest alleen wel perse naar de eerste hulp.
Last edited by grietje on WedJan07, 2009 4:35:28 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Hier zijn geen woorden voor!

Sterkte!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Re: :'(

Post by MBa@NL »

Zie nu dus pas de foto's... had aan de hand van je SMS'je nog niet eens echt door dat het zo heftig was :(

Sterkte!

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Damn, dat ziet er niet zo mooi uit Romy. Hopelijk houd je er zelf niets aan over. Sterkte!!!
Image Image Image

benny666
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: TueJul17, 2007 2:10:16 PM
Location: Marum (Gr.)
Contact:

Post by benny666 »

OMG, en dan loop ik te zeiken over een spoilertje.

Sterkte!!
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

durksz
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 64
Joined: MonFeb05, 2007 10:48:45 PM
Location: Vegelinsoord
Contact:

Post by durksz »

ZONDEEEEE.

Gelukkig heb jij het overleefd, had wel anders uit kunnen pakken.
lang leve de sterke constructie van de AX!!

Hedzer

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Romy, dat is even schrikken woorden schieten dan ook tekort.

Gelukkig ben je er zelf nog redelijkvan af gekomen.

In ieder geval heel veel sterkte gewenst.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

wow :|

dat is niet best, erg veel geluk gehad

gelukkig ben je zelf nog heel :)

Sterkte!
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

:shock: kolere !!! ... ik schrok al van je sms,... maar dit is ff extra schrikken.

sterkte met het verlies van de TRS en herstel van de bulten, schrammen en spierpijn.

Ik ben iig blij dat je hier heel uit bent gekomen ... wat een klapper is dit geweest zeg ...pffffffff
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

geen woorden

Post by MrBBQ »

Ben er hellemaal stil van :( !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Jezus wat ongelofelijk zonde!
Sterkte met het verwerken en je eigen herstel!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

:shock: holy, wat een klap....
Enorm veel sterkte gewenst en knap weer helemaal goed op!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Iedereen bedankt voor medeleven..

Ik heb echt barstende koppijn, niet alleen van die bulten die het dak in mijn hoofd heeft gemaakt, maar ook vanwege ' jezus hoe kon ik zo stom zijn' en de 'pijn' die liefdesverdriet heet.


En het bergingsbedrijf wil hem zsm weg hebben, dus ik moet ook met spoed opzoek naar een plek om hem te strippen want ik heb een GT zonder wielen hier op de oprit :S
Zo naar de sloop is zonde, dan krijg ik er helemaal niets meer voor ennn ik heb meerdere onderdelen eigenlijk ook nodig.....

En ja, neem ik een GT5 als opvolger of een keef/eend of zal ik maar even buiten de auto blijven aangezien ik schijnbaar nog niet eens mijn eigen auto op de weg kan houden, slome trage rechts-rij auto is zon gek idee nog niet.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

WTF... :shock: ...

deze topic had ik ff gemist.... ongeloofelijk dat je zelf nog helemaal in orde bent, naar omstandigheden :)!

De auto komt dan vanzelfsprekend pas op de 2de plaats...! Wat niet wegneemt dat 't ontzettend zonde is...

Heel veel sterkte romy :?

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

:shock:
Wow, dat is schrikken!
Enorm veel sterkte en succes met het herstel! Altijd oppassen met je nek e.d. met dit soort dingen, dat kan pas later op gaan spelen.
Gelukkig ben je er redelijk goed vanaf gekomen, als je de auto ziet..........

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Wat je ook met de TRS gaat of laat doen, neem in ieder geval dat beschermengeltje mee dat op je schouder zat :wink:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen
Contact:

Post by jeffrey van dal »

sterkte ik ken t gevoel een beetje sinds vandaag

Sterkte gr Jeffrey

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Geen woorden voor.

Ben er iig ook goed ziek van als ik die foto's zo zie, Romy. :(


Sterkte en beterschap iig.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

jeffry dankje, jij ook sterkte,
en de rest nog maals

aad alvast bedankt voor de moeite :fluffle

Het was raar.. Ik was zeer bewust van wat er aan t gebeuren was, hield me gewoon goed vast toen ie eenmaal zou gaan rollen, en toen lag ie stil met de motor nog draaiend.. dus die meteen afgezet, sleutels naast me neer gelegd (op t dak dus :S) was de man achter mij gestopt en gilde ' bel 112' !

Ik maar meteen geroepen ' rustig ik heb niets! hang alleen een beetje ongelukkig'

Dus nouja, mn hand op t dak gezet (in het glas) gordel los, donder je dus naar benee, in t glas.... En noch ik of die man kregen natuurlijk een deur open :S toen zag ik t raam aan mijn kant wat stuk was en dat was net groot genoeg voor mij om eruit te gaan dusuhm, ik zeg tegen die man ' dit word niet zo charmant hoor, ik ga eruit' Dus in mn jurkje plat door t raam geschoven, met mn kont in de sneeuw :S

Ja en dan zie je je auto..... telefoon lag ergens 5 meter verder, die werd gelukkig gevonden, rest kon ik zo gauw niet vinden. Alles was de bosjes in gekatapuleerd, mn hele achterklep lag meerdere meters van de auto vandaan, incl hoedenplank en alles wat in de achterbak lag (skirts, dakdragers, startkabels, sleepkabel..)

Politie was er bijna meteen al en toen kwam ambu, moest ik mee, ondanks dat ik wel 10000x gezegt had dat ik niets had (ja ik weet het het is belangrijk dat ze goed controleren) en de politie heeft later mn tas met portomonee en alles gevonden en dat hebben ze langs gebracht in het ziekenhuis....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

B_iks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 197
Joined: SunMay20, 2007 8:43:08 PM
Location: Heesch

Post by B_iks »

Oei, dit is heel heftig. Luister komende dagen goed naar je lijf, want zo'n klap kan lelijke gevolgen krijgen. De waarde van een auto valt hierbij geheel in het niet.

Heel veel sterkte!

Post Reply