Stond echt HELEMAAL vooraan, en ze liepen dus echt vlak voor me neus langs....dus je kunt je wel voorstellen dat ik als U2-fan een top dag had.
Tot zover allemaal te mooi.
En toen ging het snel allemaal minder leuk worden. Parkeerkaart halen....geeft dat kl*te ding 19 euro aan!! Maar goed....ga je niet moeilijk over doen na zo'n geweldige dag. Had de auto vlakbij de uitgang gezet dus had verwacht zo weg te zijn. Mooi niet dus aangezien de rij zowat door de hele arena stond. Maar toen zag ik dat op 2 auto's na iedereen in 1 rij stond terwijl het een 2 baans was. Ik stond naast een pilaar en wilde dus op die andere rijstrook komen. Maar doordat rij 1 vol stond was het een krappe bocht, dus moest paar keer achter-en vooruit zetten. Leek allemaal perfect te gaan, totdat ik meer aan het opletten was of ik geen auto in rij 1 raakte. Toen keek ik in mn buitenspiegel en stond de pilaar akelig dicht bij mn auto. Nadat ik eindelijk in rij 2 stond, eens gekeken of ik pilaar geraakt had.....en jawel hoor....een kras van ong 25x25 onder het achterraampje

Doorgereden naar Ede, na n uur vast gestaan te hebben in A'dam, en om half 3 was ik eindelijk bij die kameraad van me zodat ik eens mn verdiende nachtrust kon krijgen.
Reed ik vandaag naar huis...ging allemaal goed, was lekker rustig om de weg. Maar in de buurt van Nijmegen zie ik klein sterretje in mn ruit. Eenmaal thuis komen was waren er 2 vertakkingen. Eenmaal thuis eerst pak ijsthee naar binnen gewerkt, en toen de auto gaan uitladen. En wat zie ik.....gvd vanaf de ster 2 uitloper ...eentje van 7 cm, en eentje van ong 16 cm. Bij de passagierskant, ongeveer 10 cm van de dakrand af.
Bij Garglass kost ruit vervangen 300 euro
Net bij zo'n kraam geweest bij de Ikea in Heerlen...die vroegen 175 euro incl plaatsen. Dus die binnenkort maar daar vervangen.
Hoop dat ik nu meer geluk met mn GT heb