Dagje Arena

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Dagje Arena

Post by Popmart »

Gister naar een concert van U2 geweest in de Amsterdam Arena. Vanaf Ede vertrokken met een kameraad van me om 5 uur 's ochtends. Om 6 uur auto geparkeerd in de Arena, en om 6.15 uur lag ik al voor de poort als ??n van de eerste. Na een hele dag bakken in de zon, konden we eindelijk om 16.00 uur naar binnen, en na Kaiser Chiefs en The Killers gezien te hebben kwam rond 21.00 uur U2 op.

Stond echt HELEMAAL vooraan, en ze liepen dus echt vlak voor me neus langs....dus je kunt je wel voorstellen dat ik als U2-fan een top dag had.
Tot zover allemaal te mooi.

En toen ging het snel allemaal minder leuk worden. Parkeerkaart halen....geeft dat kl*te ding 19 euro aan!! Maar goed....ga je niet moeilijk over doen na zo'n geweldige dag. Had de auto vlakbij de uitgang gezet dus had verwacht zo weg te zijn. Mooi niet dus aangezien de rij zowat door de hele arena stond. Maar toen zag ik dat op 2 auto's na iedereen in 1 rij stond terwijl het een 2 baans was. Ik stond naast een pilaar en wilde dus op die andere rijstrook komen. Maar doordat rij 1 vol stond was het een krappe bocht, dus moest paar keer achter-en vooruit zetten. Leek allemaal perfect te gaan, totdat ik meer aan het opletten was of ik geen auto in rij 1 raakte. Toen keek ik in mn buitenspiegel en stond de pilaar akelig dicht bij mn auto. Nadat ik eindelijk in rij 2 stond, eens gekeken of ik pilaar geraakt had.....en jawel hoor....een kras van ong 25x25 onder het achterraampje :x :x :x

Doorgereden naar Ede, na n uur vast gestaan te hebben in A'dam, en om half 3 was ik eindelijk bij die kameraad van me zodat ik eens mn verdiende nachtrust kon krijgen.

Reed ik vandaag naar huis...ging allemaal goed, was lekker rustig om de weg. Maar in de buurt van Nijmegen zie ik klein sterretje in mn ruit. Eenmaal thuis komen was waren er 2 vertakkingen. Eenmaal thuis eerst pak ijsthee naar binnen gewerkt, en toen de auto gaan uitladen. En wat zie ik.....gvd vanaf de ster 2 uitloper ...eentje van 7 cm, en eentje van ong 16 cm. Bij de passagierskant, ongeveer 10 cm van de dakrand af.

Bij Garglass kost ruit vervangen 300 euro
Net bij zo'n kraam geweest bij de Ikea in Heerlen...die vroegen 175 euro incl plaatsen. Dus die binnenkort maar daar vervangen.

Hoop dat ik nu meer geluk met mn GT heb :)

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Balen dat het zo afgelopen is :(
Volgens zowel de Volkskrant als het NRC was het een beregoed concert.
In de NRC ook een foto waar je wat mensen vooraan kan zien, opsturen? :D
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Maarten v E »

dat is k*t....

een tip voor als je naar een concert gaat in de arena: Zet je auto op zo n bedrijventerrein neer. die stellen ze open voor 5 euro. ben je heel snel weg, en t kost niet veel.
Bij eminem hele tijd trug heb ik ook uren in de parkeergarage gestaan. bij hazes toen een week later op zon bedrijvenplaats gezet en zo weg.

sterkte ermee

gr
Maarten

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Das flinks balen :cry:
Is een duur dagje geworden, maar je hebt wel plezier gehad :wink:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

ik had je al gesproken op msn, maare blijft erg kl*te pik.

ik denk dat carglass te duur is idd. Dus als je een nieuwe voorruit moet hebben zou ik idd die bij de ikea doen.

Hoe dik is de kras eigenlijk?

Sterkte ermee.
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

kl*te man van je schade.

Maareh? 175 euro voor een voorruit. Is dat niet wat TE goedkoop?
Straks plaatsen ze hem er ff lekker snel in... En vervolgens is het niet goed gelijmd en rotten al je stylen weg.

Neem aan dat je voor dat geld sowieso geen getint glas hebt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Mark wrote:kl*te man van je schade.

Maareh? 175 euro voor een voorruit. Is dat niet wat TE goedkoop?
Straks plaatsen ze hem er ff lekker snel in... En vervolgens is het niet goed gelijmd en rotten al je stylen weg.

Neem aan dat je voor dat geld sowieso geen getint glas hebt.

175 is inclusief plaatsen, en die kerel vertelde me dat het getint glas was.

Maar ze werken op parkeerplaatsen (bij de Makro in Nuth en Ikea in Heerlen), dus ze zullen lagere vasten lasten hebben denk ik dan.

Gaat trouwens om deze firma: http://www.auto-focus.nl/

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

ruitje los = 90 euro ex geloof ik. uurtje werk als je snel en profi bent.. dus verdient prima!

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Nou ben benieuwd. Volgens mij komt het allemaal vrij nauw om een ruitje te vervangen.

Ze moeten eerst die oude ruit eruit halen... De oude lijmresten verwijderen. Echt dan die nieuwe erin lijmen.

En als die lijm niet overal 100% lekker zit en er komt vocht in je raamstylen rotten ze zo weg. Heb hier al een keer een verhaal op het forum erover gelezen.

Gevonden: http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... t=carglass Beetje in het midden. Van Eric.

Maar goed. Ben benieuwd. Heb al heel gerepareerde putten in me ruit zitten. Dus zal wel een keer fout gaan.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Mark wrote:Nou ben benieuwd. Volgens mij komt het allemaal vrij nauw om een ruitje te vervangen.

Ze moeten eerst die oude ruit eruit halen... De oude lijmresten verwijderen. Echt dan die nieuwe erin lijmen.

En als die lijm niet overal 100% lekker zit en er komt vocht in je raamstylen rotten ze zo weg. Heb hier al een keer een verhaal op het forum erover gelezen.

Gevonden: http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... t=carglass Beetje in het midden. Van Eric.

Maar goed. Ben benieuwd. Heb al heel gerepareerde putten in me ruit zitten. Dus zal wel een keer fout gaan.

het allerbelangrijkste is dat ze geen stijlen beschadigen bij demonteren.
Als er ervaringsdeskundige de oude gesneden kit rand kan blijven zitten. Nieuwe kit hecht daar probleemloos op.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply