lampen
Moderator: webmasters
lampen
ik heb een probleem ik wil witte mistlichten in mijn GT bumper,.....
wie weet van welke auto ik lichtjes kan pakken om erin te zetten of zijn er standaard witte lichter te verkrijgen,.????
ook ben ik op zoek naar witte achterlichten wie weet hoe ik daar aan kan komen
/edit Joost
Help is als er iets aan de hand is, en dan nog post dan met een passende titel als ik het goed begrijp zoek je het dan zou het zelfs bij gezocht mogen
wie weet van welke auto ik lichtjes kan pakken om erin te zetten of zijn er standaard witte lichter te verkrijgen,.????
ook ben ik op zoek naar witte achterlichten wie weet hoe ik daar aan kan komen
/edit Joost
Help is als er iets aan de hand is, en dan nog post dan met een passende titel als ik het goed begrijp zoek je het dan zou het zelfs bij gezocht mogen
-
- AX Master Spammer
Of je kijkt ff op de sloop naar Renault 19 mistlampen(zitten ook op zat andere renaults, maar weet zo niet welke), die passen op zich perfect in de gaten, het enige dat je moet doen is de gaten voor de schroeven iets uitvijlen in de bumper. Ze zijn dan wel geel, maar mistlampen horen eigenlijk ook geel te zijn
Kan zo maar zijn dat ze op de latere modellen witte gemonteerd hebben, dat zou ik niet weten omdat de sloop hier in de buurt alleen maar oude barrels heeft

Kan zo maar zijn dat ze op de latere modellen witte gemonteerd hebben, dat zou ik niet weten omdat de sloop hier in de buurt alleen maar oude barrels heeft

IceByte wrote:Of je kijkt ff op de sloop naar Renault 19 mistlampen(zitten ook op zat andere renaults, maar weet zo niet welke), die passen op zich perfect in de gaten, het enige dat je moet doen is de gaten voor de schroeven iets uitvijlen in de bumper. Ze zijn dan wel geel, maar mistlampen horen eigenlijk ook geel te zijn
Klopt, ik heb ze ook, en heb er slechts 3 euro voor betaald!

-
- AX Master Spammer
peter wrote:IceByte wrote:Of je kijkt ff op de sloop naar Renault 19 mistlampen(zitten ook op zat andere renaults, maar weet zo niet welke), die passen op zich perfect in de gaten, het enige dat je moet doen is de gaten voor de schroeven iets uitvijlen in de bumper. Ze zijn dan wel geel, maar mistlampen horen eigenlijk ook geel te zijn
Klopt, ik heb ze ook, en heb er slechts 3 euro voor betaald!
Ik had ze voor 20?, inclusief een complete GT voorbumper, maar geel staat op zich wel bij mijn zwarte dieseltje, dus ik hoef geen witte, tenzij ik dr voor weinig tegenaan loop

Ralf wrote:jah ik heb dus gele en daar wil ik dus juist vanaf dat ziet er gewoon niet uit bij mijn kleur auto vandaar maar ik ga ff naar halfords denk is is ff informeren
die van de halffords wil je niet op een mooie auto de randen van de halffords lampen en bijbehorende schroeven roesten in 2 dagen al, ik heb hier nog een setje liggen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX Master Spammer
vraagje mensen; de lampen van een zx, zijn dat dezelfde die te vinden zijn op een ax, bx en cx?
Ik heb een setje gehaald en de bevestiging voor die lampen zit horizontaal gezien, bovenaan de lamp, en dus niet in het midden. Mijn bumper (geen originele GT bumper) heeft bevestigingsgaten in het midden van de mistlamphouders
Ik heb een setje gehaald en de bevestiging voor die lampen zit horizontaal gezien, bovenaan de lamp, en dus niet in het midden. Mijn bumper (geen originele GT bumper) heeft bevestigingsgaten in het midden van de mistlamphouders

Last edited by Kakelbont on TueJun22, 2004 6:50:57 PM, edited 1 time in total.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)