lampen

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber

lampen

Post by Ralf »

ik heb een probleem ik wil witte mistlichten in mijn GT bumper,.....
wie weet van welke auto ik lichtjes kan pakken om erin te zetten of zijn er standaard witte lichter te verkrijgen,.????

ook ben ik op zoek naar witte achterlichten wie weet hoe ik daar aan kan komen

/edit Joost

Help is als er iets aan de hand is, en dan nog post dan met een passende titel als ik het goed begrijp zoek je het dan zou het zelfs bij gezocht mogen

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Witte mistlichten had iemand nog over (was jij dat niet?)

Je haalt ze van de BX, CX en AX. En je kunt ook diverse Renault, Peugeot lampen gebruiken (zelfs van de Mazda 323). Wil je nieuwe bij de halfords kan ook.

Voor witte lampen zie 'gezocht'
Image

Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ralf »

klopt ik heb er liggen maar is voor mij teveel werk om aan te passen drom wou ik weten of er iemand ervaring mee had maar je kunt ze dus nieuw halen bij halfords weet jij ook ongeveer de prijs??

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Die witte mistpitten zijn bij mij tegenwoordig voor ? 50 euro te koop bij een automaterialenboer....

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Brutus wrote:Die witte mistpitten zijn bij mij tegenwoordig voor ? 50 euro te koop bij een automaterialenboer....

kijk ff bij th3clorus oftewel jorus....

die had ze bij de halfords.. 27 euro nog wat geloof ik ..

op de sloop willen ze nog wel eens prijzen vragen varierend van 30 tot 50 euro :|

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Of je kijkt ff op de sloop naar Renault 19 mistlampen(zitten ook op zat andere renaults, maar weet zo niet welke), die passen op zich perfect in de gaten, het enige dat je moet doen is de gaten voor de schroeven iets uitvijlen in de bumper. Ze zijn dan wel geel, maar mistlampen horen eigenlijk ook geel te zijn :D

Kan zo maar zijn dat ze op de latere modellen witte gemonteerd hebben, dat zou ik niet weten omdat de sloop hier in de buurt alleen maar oude barrels heeft :D

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

IceByte wrote:Of je kijkt ff op de sloop naar Renault 19 mistlampen(zitten ook op zat andere renaults, maar weet zo niet welke), die passen op zich perfect in de gaten, het enige dat je moet doen is de gaten voor de schroeven iets uitvijlen in de bumper. Ze zijn dan wel geel, maar mistlampen horen eigenlijk ook geel te zijn :D

Kan zo maar zijn dat ze op de latere modellen witte gemonteerd hebben, dat zou ik niet weten omdat de sloop hier in de buurt alleen maar oude barrels heeft :D

Klopt, ik heb ze ook, en heb er slechts 3 euro voor betaald!
Image

Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ralf »

jah ik heb dus gele en daar wil ik dus juist vanaf dat ziet er gewoon niet uit bij mijn kleur auto vandaar maar ik ga ff naar halfords denk is is ff informeren

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

zeg ik neem de bumper van DJ over met witte lichten. Ik wil best ruilen tegen de gele! :)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

peter wrote:
IceByte wrote:Of je kijkt ff op de sloop naar Renault 19 mistlampen(zitten ook op zat andere renaults, maar weet zo niet welke), die passen op zich perfect in de gaten, het enige dat je moet doen is de gaten voor de schroeven iets uitvijlen in de bumper. Ze zijn dan wel geel, maar mistlampen horen eigenlijk ook geel te zijn :D

Klopt, ik heb ze ook, en heb er slechts 3 euro voor betaald!

Ik had ze voor 20?, inclusief een complete GT voorbumper, maar geel staat op zich wel bij mijn zwarte dieseltje, dus ik hoef geen witte, tenzij ik dr voor weinig tegenaan loop :D

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Mijn aanbod staat... DJ neemt de bumper en lampe mee naar nieuwegein, dus dan heb ik ze :)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Ralf wrote:jah ik heb dus gele en daar wil ik dus juist vanaf dat ziet er gewoon niet uit bij mijn kleur auto vandaar maar ik ga ff naar halfords denk is is ff informeren

die van de halffords wil je niet op een mooie auto de randen van de halffords lampen en bijbehorende schroeven roesten in 2 dagen al, ik heb hier nog een setje liggen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Lekkere lampen dan, maar daar zal de prijs dan ook wel naar zijn, kan je beter voor dezelfde centen een 2ehands setje op de sloop regelen, moet vast wel te vinden zijn.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

vraagje mensen; de lampen van een zx, zijn dat dezelfde die te vinden zijn op een ax, bx en cx?

Ik heb een setje gehaald en de bevestiging voor die lampen zit horizontaal gezien, bovenaan de lamp, en dus niet in het midden. Mijn bumper (geen originele GT bumper) heeft bevestigingsgaten in het midden van de mistlamphouders :?
Last edited by Kakelbont on TueJun22, 2004 6:50:57 PM, edited 1 time in total.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

nou heb ik zondag helemaal vergeten goed te kijken :oops:

heefft iemand mischien een closeup foto van ax mistlichten misschien?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Post Reply