Middag
Net de koppaking vervangen van de 11TE alles terug gebouwd en hij liep meteen, oude pakking was nog geen eens helemaal weg maar lekte wat bij de oliekanaaltjes.
Blijkbaar genoeg om de KVS heel vies te maken, radiateur gespoeld met remreiniger en veeel water erna, maar nu zal dit ook in het blok nog wel aanwezig zijn?
Eigenlijk wat mij beetje zorgen maakt ik ding gestart loopt erg netjes niks miss mee maar de radiateur word maar niet warm slangen blijven ook koud (en heeft misschien wel 20 minuten gelopen) nu kan het zijn dat het nog wat langer moet duren maar de carterpas was gewoon goed heet, is er een mogenlijkheid om bijv. te kijken of me temp sensor goed is? of hij wel gaat koelen over het grote circuit?
En hoe ontlucht je in hemels naam een type 1, achter bij het schutbord geen nippel, op het blok geen nippel maar een soort kvs retourleiding.
mensen die wel eens een koppaking vervangen hebben waar de olie bij de kvs is gekomen, nog een speciaal goedje door de kvs gedaan of gewoon kvs erin en rijden?
(toch best anders zo'n type1 carb )
Groetjes, Jordi
Ontluchten en Tempratuur check
Moderators: denny, vtspower, webmasters
owh owh owh jordi.. tis weer hopeloos, ik zou m wegdoen..
nee euhmm waarschijnlijk is je thermostaat stuk, waardoor je bovenste slang nit warm wordt en je radiateur dus geen warm water krijgt..
verder zit er achter de carb waarschijnlijk een T-stuk , met een verbinding richting onderzijde inlaatspruit, verbinding naar de kachel en 1tje naar euhmm weet niet meer uit mn hoofd..
daar zit een draaikknopje op als het goed is! kan je daar ontluchten
nee euhmm waarschijnlijk is je thermostaat stuk, waardoor je bovenste slang nit warm wordt en je radiateur dus geen warm water krijgt..
verder zit er achter de carb waarschijnlijk een T-stuk , met een verbinding richting onderzijde inlaatspruit, verbinding naar de kachel en 1tje naar euhmm weet niet meer uit mn hoofd..
daar zit een draaikknopje op als het goed is! kan je daar ontluchten