
Net de koppaking vervangen van de 11TE alles terug gebouwd en hij liep meteen, oude pakking was nog geen eens helemaal weg maar lekte wat bij de oliekanaaltjes.
Blijkbaar genoeg om de KVS heel vies te maken, radiateur gespoeld met remreiniger en veeel water erna, maar nu zal dit ook in het blok nog wel aanwezig zijn?
Eigenlijk wat mij beetje zorgen maakt ik ding gestart loopt erg netjes niks miss mee maar de radiateur word maar niet warm slangen blijven ook koud (en heeft misschien wel 20 minuten gelopen) nu kan het zijn dat het nog wat langer moet duren maar de carterpas was gewoon goed heet, is er een mogenlijkheid om bijv. te kijken of me temp sensor goed is? of hij wel gaat koelen over het grote circuit?
En hoe ontlucht je in hemels naam een type 1, achter bij het schutbord geen nippel, op het blok geen nippel maar een soort kvs retourleiding.
mensen die wel eens een koppaking vervangen hebben waar de olie bij de kvs is gekomen, nog een speciaal goedje door de kvs gedaan of gewoon kvs erin en rijden?
(toch best anders zo'n type1 carb

Groetjes, Jordi