277 Foto's van op Full Speed!!! -> Ax_Dude

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

277 Foto's van op Full Speed!!! -> Ax_Dude

Post by Ax_Dude »

Jaja, eindelijk heb ik m'n gezicht eens laten zien! Was dan wel niet erg spraakzaam (geert en joost zullen wel weten waar ik t over heb :wink: ) maar ik vond het echt wel goed wat ik zag!!! Volgend jaar opnieuw de Ax-Club op Full Speed? Ik hoop van wel! In alle "drukte" ben ik zelfs vergeten om van enkele ax'en een foto te maken :oops: Jammer maar helaas waar! Volgende keer beter zullen we maar zeggen. Ik heb nog meer foto's maar die zijn niet echt geweldig en d'r is niet echt veel op te zien :oops: (op deze wel? vind ze niet echt geweldig allemaal maarja) Nog een pluimpje: Wat zag ik bij de Ax-Club? Juist ja, de shirts die duidelijk zichtbaar waren voor iedereen,de mooie autospecificatielijsten met bijhorende staander(had iemand anders dit eigenlijk ook? Volgens mij niet :!: ) de axclub.net stickers en de flyers. Wat ik nog zag? Een groep enthousiaste leden, althans dat was mijn gedacht :) Nu dan nog maar even wat info geven bij de foto's: Ik heb ze allemaal genomen in deze resolutie omdat dat t leukste leek voor hier op t forum :D Had ik t eerder geweten dan had ik ook grotere foto's gemaakt (toch zeker vd ax'en)... Ook weer iets om volgend jaar te doen zeker? En anders zal ik m'n gezicht nog wel eens laten zien hier of daar bij een Ac-restaurant meeting ofzo... Ok, ondertussen heb ik wel genoeg gel*ld denk ik zo... De eerste foto's zullen wel ingeladen zijn :) Veel kijkplezier!

Grtz

Update: ik heb de foto's verwijderd omdat ik plaats nodig heb op m'n webspace... Als iemand foto's nodig heeft... Jullie weten me te vinden :wink:
Last edited by Ax_Dude on MonJun07, 2004 6:38:34 PM, edited 4 times in total.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik ben zeer benieuwd!

morgen kom ik ook wel even langs op full-speed.. dus ik zie die foto;'s pas zondagavond.. maar toch :)

ben vandaag op CitroMobile geweest.. als ik het niet vergeet schrijf ik wel een verslagje.. heb belangrijke dingen ontdekt :roll:
Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

thnx voor de super hoeveelheid goede foto's!!
kon ik wel ff gebruiken

ik zou vandaag met een vriend van mij naar Full-speed gaan.. dus daar had ik mooi met veel moeite vrij voor gevraagt. smste hij gister als dat zijn AX kapot was.. dus ik vannacht nog bedelen voor de auto van me ma.. dat lukte.. wordt ik vanmorgen wakker met 39.6 koorts.. ik toch naar de afgesproken plek toe omdat ik toch wel graag naar FullSPeed wilde en hem niet teleur wilde stellen.. ik daar 45min wachten.. en toen maar weer naar huis gegaan.. ik heb m nog niet gehoord, hij neemt zn tel niet op en reageerd niet op smsjes :S

ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin gehad hebben voor mij.. beetje gefeest enzo.. ;)

ik ga verder met saggo zijn en nog even naar de foto's kijken :)
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

he ax dude!!

SUper dat we nog ff een handje hebben kunnen geven op speed!! Leuk dat je nu bij veel meer mensen weet wie = wie achter de forum naam!

En ik ben heel trots dat jij mij na ax als je favo-ax beschrijft!!

AX POWAH :lol:
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Heej ax-dude, leuke foto's, maareh....waar is de mijne???

anyway, je hebt goed je best gedaan met de foto's :)
Image

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

peter wrote:Heej AX-dude, leuke foto's, maareh....waar is de mijne???

anyway, je hebt goed je best gedaan met de foto's :)

Die ben ik vergeten :oops: :oops: :oops: Net zoals het overgrote deel van de andere ax'en :oops: :oops: :oops: Volgende keer beter :wink:

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Lekker veel foto's zeg :!: En van WAT voor een kwaliteit (Y) SUPER
Ik heb je alleen niet gezien/gesproken geloof ik, jammer...
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

Mja, volgende keer dan maar zeker? Ok, wie organiseert er een eigen mini Full Speed in z'n achtertuin? :P

Locked