Jaja, eindelijk heb ik m'n gezicht eens laten zien! Was dan wel niet erg spraakzaam (geert en joost zullen wel weten waar ik t over heb

) maar ik vond het echt wel goed wat ik zag!!! Volgend jaar opnieuw de Ax-Club op Full Speed? Ik hoop van wel! In alle "drukte" ben ik zelfs vergeten om van enkele ax'en een foto te maken

Jammer maar helaas waar! Volgende keer beter zullen we maar zeggen. Ik heb nog meer foto's maar die zijn niet echt geweldig en d'r is niet echt veel op te zien

(op deze wel? vind ze niet echt geweldig allemaal maarja) Nog een pluimpje: Wat zag ik bij de Ax-Club? Juist ja, de shirts die duidelijk zichtbaar waren voor iedereen,de mooie autospecificatielijsten met bijhorende staander(had iemand anders dit eigenlijk ook? Volgens mij niet

) de axclub.net stickers en de flyers. Wat ik nog zag? Een groep enthousiaste leden, althans dat was mijn gedacht

Nu dan nog maar even wat info geven bij de foto's: Ik heb ze allemaal genomen in deze resolutie omdat dat t leukste leek voor hier op t forum

Had ik t eerder geweten dan had ik ook grotere foto's gemaakt (toch zeker vd ax'en)... Ook weer iets om volgend jaar te doen zeker? En anders zal ik m'n gezicht nog wel eens laten zien hier of daar bij een Ac-restaurant meeting ofzo... Ok, ondertussen heb ik wel genoeg gel*ld denk ik zo... De eerste foto's zullen wel ingeladen zijn

Veel kijkplezier!
Grtz
Update: ik heb de foto's verwijderd omdat ik plaats nodig heb op m'n webspace... Als iemand foto's nodig heeft... Jullie weten me te vinden