Na de vlekkeloos gerden rit naar Nieuwegein en terug heb,...euh,....had ik 100% vertrouwen in het Deviltje,...... en dat heeft wel een hele dag geduurd...
Ik rij net van mijn werk weg,...... en na 200 meter valt de motor uit en zit ik naar een brandend acculampje te kijken
- Starten,.....nope...
- Ik d8,..... leuk,..... nu kan ik hem zelf fixen met die relais.... nope...
- handig en lenig als ik ben voel ik ff aan de brandstofpomp terwijl ik het contact aanzet....fuck,...die werkt...
- Het enige gereedschap wat ik had is mijn 3310,....ff broertje gebeld om me te laten slepen....
Mijn broertje had nog nooit gesleept.... ik zeg ...probeer spanning op het lijntje te houden, en doe rustig aan....
- aangezien mijn koplampen nog aangesloten moeten worden zei ik ook,... als je mijn gevarenlichten ziet...dan moet je ff stoppen...
- Mijn broertje en rustig aan....tuurlijk....
Na 5 meter kwam ik erachter dat hij iets te wild reed en dat mijn rembekrachtiging en stuurbekrachtiging niets deed

..... mijn broertje had nieuwe instructies nodig....en snel ook want mijn ramen waren ook iets beslagen waardoor ik niet teveel zag...
Ik snel de gevarenlichten aanzetten,...... oh oow...... die deden ook niets...

GORDELTJE STRAK TREKKEN EN CONCENTREREN....

moet ik nu mijn VW stuurtje stevig beethouden met 2 handen of zal ik een handje op de handrem leggen zodat ik nog een beetje kan remmen als ik met een gangetje van 90 over de polderweggetjes vlieg op nog geen 3 meter klevend op een xantia die enorm goed remt, en niet zient wat er voor me gebeurd...
Lekker in de spits,.... tegenliggertjes in de polder.... lijntje iedere x niet strak en met een enorme ruk iedere keer weer zowel voorwaards al zijwaards een ruk krijgen....
Tis weer een ervaring

.... je zou haast vergeten dat ik er van baal dat deviltje weer dood is....
ff in het kort...

Benzinepomp draait

Startmotor draait,.... radio en koelvin draien...

Gevarenlichten, stuurbekrachtiging en rembekrachtiging werkt niet.
Kortom,...... ik heb een electronisch probleem....op een gedeelte van de electronica...
iemand sugestie's?
iemand tips ?